استرلینگ: از انتخاب چلسی پشیمان نیستم/ عملکرد بازیکنان ما در این فصل مثل همیشه نبود

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، اعتراف کرد خود او نیز دلایل ناکامی این تیم را نمی داند.
کدخبر (173060) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:14
0 103
استرلینگ: از انتخاب چلسی پشیمان نیستم/ عملکرد بازیکنان ما در این فصل مثل همیشه نبود
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، اعتراف کرد خود او نیز دلایل ناکامی این تیم را نمی داند.

به گزارش سرخ نیوز، رحیم استرلینگ ستاره چلسی در اولین فصل حضور خود در چلسی تاکنون زیر نظر سه سرمربی به نام توماس توخل، گراهام پاتر و حالا فرانک لمپارد و تنها شش بار در تمام طول 90 دقیقه در ترکیب این تیم حاضر بوده است. اما علیرغم این ناکامی نیز رحیم استرلینگ مدعی شد از انتخاب چلسی رضایت داشته و خواهان تجربه چالش‌های جدید بوده است.

رحیم استرلینگ گفت: قرار نیست شما همیشه در زندگی خود روزهای خوبی را تجربه کنید و گاهی اوقات نیز اوضاع بد پیش می‌رود. وقتی از زمین بیرون می‌آییم، احساس عصبانیت و ناامیدی می‌کنیم. گاهی اوقات در پایان یک بازی شما فقط در رختکن می‌نشینیم و به در و دیوار نگاه می‌کنیم، زیرا نمی‌توانیم بفهمیم باز چه اتفاقی رخ داده است.

کنار آمدن با این شرایط بسیار دشوار است، اما شما همیشه سعی می‌کنید به دنبال یافتن راه حل‌های مثبت باشید. البته بازیکنان در این شرایط سعی می‌کنند با آنچه در دقایق گذشته اتفاق افتاده کنار بیایند و به همین دلیل ما با یکدیگر صحبت می‌کنیم. شرایط آسان نیست. احساس کسب پیروزی در هفته‌های مختلف، حسی بوده که همه در رختکن چلسی به آن عادت کرده‌ بودند.

این چیزی بوده که ما از آن لذت می‌بردیم و می‌خواهیم دوباره همان شرایط تکرار شود. در این فصل نتوانستیم به این هدف دست یابیم و این اصلا خوشحال کننده نیست. من به سطح معمول خود نیز نزدیک نشده‌ام و در کل عملکرد بازیکنان مانند همیشه نبوده است. فوتبال می‌تواند بی‌رحمانه باشد و گاهی هر چه بیشتر سعی کنید چیزی را اصلاح کنید بدتر می‌شود. از حضورم در باشگاه قبلی خود لذت برده و جام‌های زیادی کسب کردم. اما من تجربه یک چالش جدید را دوست داشتم و اصلا از انتخاب تیم فوتبال چلسی در فصل تابستان پشیمان نیستم. "

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...