استعفای معاون باشگاه پرسپولیس / پای اختلافات شدید با درویش در میان است!

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از سمت خود استعفا کرد.
کدخبر (197872) | 01 تیر 1402 | ساعت 08:17
0 99
استعفای معاون باشگاه پرسپولیس / پای اختلافات شدید با درویش در میان است!
محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد تا در روزهای حساس نقل و انتقالاتی، ترکیب مدیران میانی این باشگاه دچار تغییرات شود. بر اساس اخبار دریافتی خبرنگار سرخ نیوز، محمدی روز بیست و سوم خرداد استعفای خود را به مدیران این باشگاه اعلام کرده و زمانی که باشگاه واکنشی به استعفای وی نداشتند، محمدی با انتشار پستی در اینستاگرام این تصمیم خود را به اطلاع همگان می‌رساند. استعفای معاون باشگاه پرسپولیس / پای اختلافات شدید با درویش در میان است! او در متن خداحافظی خود نوشته:

هواداران عزیز و ارتش سرخ؛ سلام. بیشتر از یک سال و نیم این افتخار را داشتم تا در کنار شما روزهای سخت و طاقت فرسا را در پرسپولیس سپری کنم؛ روزهایی پر از امید و استرس. البته که خدا را شکر این روزهای سخت در نهایت با خوبی و شادی به پایان رسید تا شرمنده شما عزیزان به عنوان صاحبان اصلی پرسپولیس نشویم. این روزهای خاطره انگیز تا همیشه با من خواهد ماند تا به پرسپولیسی بودنم ببالم. باید بگویم که صبر، سکوت و تلاش، ما را به جایی رساند تا پرسپولیس در قله فوتبال ایران قرار بگیرد. با این همه موضوعات و مسائلی وجود داشت که تصمیم گرفتم مدتی را از خانه خودم دور باشم. قصد باز کردن خیلی از مسائل را ندارم چون الان وقتش نیست اما شرایطی وجود داشت تا تصمیم به جدایی بگیرم؛ هر چند که این روزهای خوب مثل برق و باد گذشت. احساس می‌کنم که الان پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد. آرامش پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت، موضوع مهمی است و من هم خدشه ای به آن وارد نخواهم کرد. به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ و کبیر و به امید دیدار دوباره شما هواداران عزيز؛ خیلی زود…
محمد محمدی از اواسط فصل گذشته با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اختلافات شدیدی داشت و همین اختلافات عامل جدایی وی از پرسپولیس بوده، مسائلی که او به طور غیرمستقیم در متن خداحافظی خود نیز به آن اشاره کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...