استقلال حریف دلخواه پرسپولیس!

پرسپولیس در این فصل مقابل تیم هایی که هجومی فوتبال بازی می کنند عملکرد بهتری را ارائه داشته است.
کدخبر (168595) | 30 فروردین 1402 | ساعت 13:28
0 82
استقلال حریف دلخواه پرسپولیس!
پرسپولیس در این فصل مقابل تیم هایی که هجومی فوتبال بازی می کنند عملکرد بهتری را ارائه داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس و استقلال در حالی روز سوم اردیبهشت دیدار برگشت خود را در لیگ برتر بیست و دوم برگزار می کنند که هر دو برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارند. چه بسا همین مسئله باعث شود تا مربیان سرخابی ترس و احتیاط را کنار گذاشته و همه داشته های خود را در این بازی رو کنند. حتی شاید هجومی ترین ترکیب فصل خود را به زمین بفرستند که از این مسئله بیشتر از همه تیم پرسپولیس سود خواهد برد. زیرا شاگردان گل محمدی معمولا مقابل تیم هایی که رو به جلو فوتبال بازی می کنند و به قصد کسب سه امتیاز پا به زمین می گذارند بازی بهتر و روان تری را به نمایش می گذارند. استقلال حریف دلخواه پرسپولیس!

مشکل بزرگ سرخ ها مقابل تیم های دفاعی

سرخپوشان هرگاه که مقابل تیم های دفاعی قرار گرفتند به مشکل خوردند و این مسئله به نوعی به نقطه ضعف این تیم تبدیل شده است! از این رو اغلب مربیان لیگ که تعدادشان کم نیست و بعضا حتی خود و تیم هایشان سرشناس هستند سعی کرده اند با دفاع بسته و اتلاف وقت از پرسپولیس امتیاز بگیرند که نمونه این اتفاق در مقابل فولاد (رفت و برگشت)، ذوب آهن، هوادار و پیکان شاهد بودیم. سه تیم آخر فهرست نه بالانشین هستند و نه مدعی که شاید این موضوع کمی عجیب به نظر بیاید. نکته مهم ماجرا دقیقا همین جاست که این تیم با اینکه به لحاظ قدرتمند نیستند ولی به شیوه ای که مربیان آن بلند توانستند و در پاراگراف بالا اشاره شد از پرسپولیس در طول لیگ امتیازات بگیرند. به طوری که این تیم ها روی هم رفته ۸ امتیاز را از این تیم گرفتند. استقلال حریف دلخواه پرسپولیس!

استقلال حریف مورد علاقه پرسپولیس!

این در حالی است که پرسپولیس مقابل تیم های بالانشین لیگ نتایج خوبی را در این فصل توانست کسب کند. از سپاهان و استقلال در دور رفت یک امتیاز گرفت. مس رفسنجان را در هر دو بازی رفت و برگشت برد. گل گهر را در خانه اش شکست داد و در دور برگشت تراکتور را توانست در تبریز ببرد. تنها باخت پرسپولیس مقابل سپاهان بود، آن هم چند هفته پس از اینکه این تیم را در جام حذفی با ۴ گل کنار زد. در واقع تیم هایی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کردند خواه، ناخواه این فرصت را به این تیم دادند که بازی خود را به نمایش بگذارد و حتی شده حداقل امتیاز را بگیرد. البته در دربی پیش رو پرسپولیس باید فکر تقسیم کردن امتیاز با رقیب را از سرش خارج کند. خوشبختانه استقلال همان طور با ی می کند که دلخواه سرخ هاست و حالا که قرار است آن ها مقابل یک استقلال هجومی قرار بگیرند باید بدون ترس و احتیاط همه توان خود را در زمین بگذارند. البته این به آن معنی نیست که پرسپولیس بی گدار به آب بزند و برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشته باشد. تنها با آنالیز دقیق حریف و ارائه یک نمایش هوشمندانه می شود تیم قدرتمند ساپینتو را زمین زد. استقلال حریف دلخواه پرسپولیس!

شرایط برابر سرخابی ها در دربی

استقلال همین که در شرایط کاملا مشابه با پرسپولیس قرار دارد، یعنی به این سه امتیاز شدیدا محتاج است این خودش یک دلگرمی بزرگ است. چرا که اگر قرار بود حریف به دنبال مساوی باشد، قطعا کار برای گل محمدی و شاگردانش دشوار می شد. حتی آن یک امتیاز اختلاف در جدول دیگر نمی تواند باعث عقب نشینی آبی ها در دربی شود، چون می دانند این مسئله این عقب نشینی می تواند باعث دور شدن آن ها از سپاهان و چه بسا از دست دادن جام گردد. بنابراین می شود گفت سرخابی ها با انگیزه مشترک پا به دربی می گذارند. قطعا در بازی پیش رو جنگ اصلی در مرکز زمین و بین هافبک های دو تیم است و آن ها نقش تعیین کننده ای در هجومی تر شدن این بازی و حتی تعداد گل های خورده تیم خود خواهند داشت. البته این بستگی به آن دارد که استراتژی مربیان دو تیم در چینش نفرات خط میانی به چه شکلی باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...