استقلال 0 - سپاهان2/طوفان ۵ دقیقه ای شاگردان مورایس در آزادی

استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد.
کدخبر (56794) 21 مرداد 1401 | ساعت 14:30
0 98
استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد.

به گزارش سرخ نیوز،فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف برگزار آغاز شد که در مهمترین دیدار هفته و در جدالی بین مدعیان سنتی فوتبال کشور، تیم استقلال میزبان سپاهان بود. این مسابقه که به نوعی بازی افتتاحیه لیگ برتر بیست و دوم محسوب می شد از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز شد. نیمه اول این مسابقه سرد و کسل کننده دنبال شد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند، اما در نیمه مربیان، تیم مورایس آهنگ هجومی به خود گرفت و در پایان توانست قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را با شکست دو بر صفر راهی خانه کند.یاسین سلمانی(۵۲) و رامین رضاییان(۵۷) گل های این بازی را زدند.استقلال با این نتیجه بعد از 379 روز در لیگ برتر شکست خورد. تیم داوری: بیژن حیدری، علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر، یاسر همرنگ ناظر: محمدرضا فلاح کارت زرد: رامین رضاییان، محمد علی نژاد(سپاهان) شرح گل ها:

گل اول سپاهان به استقلال: یاسین سلمانی در دقیقه 52 روی پاس محمد علی نژاد دروازه حسینی را باز کرد.

گل دوم سپاهان به استقلال: مسعود ریگی در دقیقه ۵۷ با یک پاس دیدنی رامین رضاییان را صاحب فرصت کرد که شوت این بازیکن با برخورد به چشمی به گل دوم زردپوشان تبدیل شد.

  ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا(۶۲-پیمان بابایی)، جعفر سلمانی(۷۷-آرمان رمضانی)، عارف غلامی، رضا میرزایی(۶۲-امیرعلی صادقی)، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس(۷۳-آرش رضاوند)، سجاد شهباززاده(۶۲-ارسلان مطهری) و کوین یامگا.
ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده(۷۳-محمدرضا حسینی)، محمد علی‌نژاد، شهریار مغانلو. دقایق حساس: دقیقه 15: شوت رضا میرزایی پس از برخورد به مدافعین سپاهان روی تور دروازه فرود آمد. در ادامه کرنر آبی ها را مظاهری دفع کرد. دقیقه 39: شوت رضا میرزایی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 45: شوت راه دور نورافکن را حسینی به صورت ناقص دفع کرد و در ادامه حسینی ضربه فرشاد احمدزاده را راهی کرنر کرد. 39: شوت رضا میرزایی کم جان بود و از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 45: روی یک ضربه ایستگاهی نورافکن از راه اقدام به شوت زنی کرد که حسینی به صورت ناقص توپ را دفع کرد و در ادامه فرشاد احمدزاده موفق به گلزنی نشد. دقیقه 65: ضربه ارسلان مطهری را رشید مظاهری دفع کرد. دقیقه90:سپاهان فرصت این را داشت که به گل سوم دست پیدا کند اما شوت حسینی از بالای دروازه به اوت رفت. این دیدار در پایان با برتری دو بر صفر تیم فوتبال سپاهان همراه شد تا جدال پرتغالی لیگ با برتری مورایس همراه باشد.  
اخبار مرتبط با این بازی: 22:10- ساپینتو:گل دوم کار را برای ما سخت کرد 22:03 - مورایس: برد شیرینی مقابل استقلال کسب کردیم 21:29 - از سپاهان تا سپاهان؛ استقلال فصل را با شکست استارت زد! 20:10 - سانسور تبلیغات محیطی به سبک صدا و سیما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...