اسدی: پرسپولیس بازیکنان بزرگ می خواهد/ بهتر بود رضاییان از موضع خود کوتاه بیاید

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: از روزی که درویش به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده، تاکنون نتوانسته شرایط لازم و کامل را برای تیم و کادرفنی مهیا کند.
کدخبر (24800) | 23 بهمن 1400 | ساعت 08:40
0 76
اسدی: پرسپولیس بازیکنان بزرگ می خواهد/ بهتر بود رضاییان از موضع خود کوتاه بیاید
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: از روزی که درویش به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده، تاکنون نتوانسته شرایط لازم و کامل را برای تیم و کادرفنی مهیا کند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس؛ ابراهیم اسدی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر با توجه به جذب نشدن بازیکنان جدید برای این تیم اظهار داشت:‌ در 3-2 هفته اخیر شرایط نابسامانی در پرسپولیس دیدیم. از روزی که درویش به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده، تاکنون نتوانسته شرایط لازم و کامل را برای تیم و کادر فنی مهیا کند. سوپرجام را هم به این دلیل که بازیکنی نداشتیم تا کار را در بیاورد، از دست دادیم. دلیل جذب نشدن بازیکن هم شرایط نامناسب حاکم بر باشگاه است و درویش نتوانست طبق لیستی که از گل‌محمدی گرفته بود، کاری انجام بدهد.

وی ادامه داد: هفته گذشته شنیدم درویش گفته بازیکنانی که گل‌محمدی درخواست جذب آنها را داشته، همه در تیم‌های خود ثابت بازی می‌کنند. این موضوع طبیعی است زیرا پرسپولیس به بازیکنانی نیاز دارد که از لحاظ جسمی، روانی، انگیزشی و فنی شرایط هم سطح و بالاتر از نفرات فعلی خودش داشته باشند تا کار را برایش دربیاورند نه اینکه کار را برای این تیم خراب‌تر کرده و پس از مدتی در لیست مازاد قرار بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر، پاسخ داد: هر تیمی با هدف عرض اندام کردن مقابل پرسپولیس نتیجه می‌گیرد. نساجی هم مدت‌ها است شکست نخورده و در دیدارهای اخیرش نتایج خوبی گرفته است. این بازی به دلیل برگزاری در زمینی خوب، شرایط را برای هر دو تیم بهتر می‌کند اما قطعا پرسپولیس کار خیلی سختی در خارج از خانه دارد. امیدوارم بتواند برابر نساجی نتیجه بگیرد تا فاصله‌اش در صدر جدول با استقلال بیشتر نشود. پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده اما باید اقتدار خودش را در لیگ برتر و جام حذفی نشان بدهد.

اسدی درباره اینکه آیا محدودیت نفرات در فهرست پرسپولیس، کار این تیم را برای موفقیت سخت‌تر نخواهد کرد، توضیح داد: قطعا این موضوع روی سخت شدن کار پرسپولیس تاثیرگذار است و شاید در این حالت خیلی مسائل دیگر مثل مشکلات مالی که همیشه گریبانگیر این تیم بوده است هم به وجود بیاید.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نبود رامین رضاییان که گزینه جدی حضور در پرسپولیس بود، تا حدی از موضع خود نسبت به مسائل مالی با باشگاه الدحیل کوتاه می‌آمد تا زمینه برای بازگشتش به جمع سرخ‌پوشان پایتخت فراهم شود، گفت:‌ رضاییان به عشق هواداران و تیم پرسپولیس می‌توانست توقعات مالی‌ خود از باشگاه قطری را کمتر کند تا بتواند به ایران بازگردد. بازیکنی که به کشورهای دیگر لژیونر می‌شود، شرایط آنجا را می‌داند. البته باید به وی هم حق داد که به مسائل مالی فکر کند. از علیرضا بیرانوند که از پرسپولیس طلب دارد، شنیدم در خارج از کشور همه چیز روی نظم و انضباط برقرار است و حق و حقوق‌ بازیکنان برخلاف ایران در زمان مقرر پرداخت می‌شود.

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد انتقاد برخی هواداران از رضاییان و ادعای آنها مبنی بر اینکه وی با اسم پرسپولیس برای خودش تبلیغ می‌کند، اظهار داشت: در فوتبال ما همه چیز لحظه آخر انجام می‌شود و مدام پنجره باشگاه‌های بزرگ‌‌مان بسته است. اصلا شرایط مالی در ایران با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست اما اگر رضاییان می‌خواهد با اسم پرسپولیس تبلیغ کند خودش می‌داند و خدایش. این تیم اکنون به رضاییان نیاز دارد زیرا مهدی شیری در لیست مازاد قرار گرفته است. پرسپولیس برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و به چالش کشیده نشدن پنج قهرمانی متوالی‌اش، به بازیکن بزرگ نیاز دارد و کاش رضاییان سطح توقع خود از باشگاه قطری را پایین می‌آورد تا بتواند به پرسپولیس بازگردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...