اسدی: یحیی با اسلحه خالی به جنگ الهلال رفت؛ پرسپولیس چوب ضعف‌های مدیریتی سابق را می‌خورد

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس گفت: مشکلات فعلی پرسپولیس گذشته باشگاه و ضعف‌های مدیریتی تیم باز می‌گردد و مدیران پیشین پرسپولیس در رقم زدن شرایط فعلی باشگاه نقش داشتند.
کدخبر (8079) | 29 مهر 1400 | ساعت 11:14
0 55
اسدی: یحیی با اسلحه خالی به جنگ الهلال رفت؛ پرسپولیس چوب ضعف‌های مدیریتی سابق را می‌خورد
کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس گفت: مشکلات فعلی پرسپولیس گذشته باشگاه و ضعف‌های مدیریتی تیم باز می‌گردد و مدیران پیشین پرسپولیس در رقم زدن شرایط فعلی باشگاه نقش داشتند.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرخ‌نیوز؛ درباره دلائل شکست پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلائل شکست پرسپولیس مقابل الهلال جدایی چند بازیکن موثر پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات بود. بازیکنان جایگزین هنوز به هماهنگی لازم با تیم نرسیده‌اند و به نظرم سخت‌ترین بازی عمرشان را مقابل الهلال انجام دادند. به اعتقاد من دیل اصلی این شکست ناهناهنگی بازیکنان تازه‌وارد و کم تجربگی آنها بود. وی ادامه داد: از طرف دیگر تعدادی از بازیکنان ما در اختیار تیم ملی بودند و همین مساله پرسپولیس را متضرر کرد. البته نباید از یاد برد که تیم ملی در اولویت قرار دارد اما حق پرسپولیس و هوادرانش هم این نبود. هافبک سال‌های دور پرسپولیس مهم‌ترین عامل شکست سرخپوشان مقابل الهلال را دور بودن سرخ‌ها از شرایط مسابقه دانسته و خاطرنشان کرد: به نظرم 70 درصد معضل پرسپولیس مقابل الهلال دور بودن بازیکنان از شرایط مسابقه بود و برگزار نشدن بازی‌های لیگ پرسپولیس را متضرر کرد. اسدی درباره رویکرد دوگانه فدراسیون در قبال پرسپولیس و ممانعت از جذب بازیکنان خارجی توسط سرخ‌ها گفت: همه این مشکلات به عقبه و گذشته باشگاه و ضعف‌های مدیریتی پرسپولیس باز می‌گردد. مدیران پیشین پرسپولیس در رقم زدن شرایط فعلی باشگاه نقش داشتند و متاسفانه داریم ضربه همان مشکلات قدیمی را می‌خوریم. به هرحال پرسپولیس پرونده‌های متعددی در فیفا داشته و فدراسیون بر اساس همون پرونده‌ها به پرسپولیس فشار وارد می‌کند. وی انتقادات از یحیی را غیرمنصفانه خواند و افزود: البته نباید فراموش کرد که هرمربی دیگری هم جای یحیی بود، بعد از شکست مورد انتقاد قرار می‌گرفت و بخشی از جو موجود طبیعی است و بعد از مدتی هم فروکش خواهد کرد. از طرف دیگر هواداران و ما پیشکسوتان هم نباید فراموش کنیم که یحیی با اسلحه خالی به جنگ الهلال رفت، این بازی تمام شد و باید به فکر آینده باشیم. کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس درمورد روند سرخ‌ها در فصل جدید لیگ برتر، متذکر شد:پرسپولیس تیم بزرگ و با تجربه‌ای است و در چند سال اخیر ثابت کرده که در مسابقات داخلی جزو بهترین‌هاست. پرسپولیس می‌تواند در فصل جاری باز هم به قهرمانی برسد اما نباید از سپاهان هم غافل شد. سپاهان تیم خوبی بسته و جزو مدعیان است. با این حال اگر بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس به هماهنگی لازم برسند و تیم درگیر حاشیه نشود، مطمئن باشید که ما امسال هم جزو مدعیاان قهرمانی هستیم. البته باید بگویم که هدف اصلی‌مان باید قهرمانی در آسیا باشد و برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی کنیم. اسدی با اشاره به بازی اول پرسپولیس مقابل فولاد خاطرنشان کرد: بازی سنگینی در پیش داریم، فولاد تیم خوب و باکیفیتی است و بازیکنان خوبی هم دارد. فولاد در فصل گذشته هم تنها تیمی بود که مقابل پرسپولیس بازی هجومی به نمایش گذاشت و موقعیت‌های زیادی هم خلق کرد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی ارائه دهند تا تیم از نظر روحی_روانی بازگردد و استارت قهرمانی ششم را بزنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...