اسماعیلی فر از راز مهار مهدی قائدی و برد دربی پرده برداشت

دانیال اسماعیلی فر اعلام کرد در تیم پرسپولیس هم بازیکنانی هستند مثل سروش رفیعی، مهدی ترابی، محمد عمری و سعید صادقی که تکنیک و سرعت و توانایی دیوانه‌کننده‌تری از قائدی دارند.
کدخبر (172037) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:35
0 118
اسماعیلی فر از راز مهار مهدی قائدی و برد دربی پرده برداشت
دانیال اسماعیلی فر اعلام کرد در تیم پرسپولیس هم بازیکنانی هستند مثل سروش رفیعی، مهدی ترابی، محمد عمری و سعید صادقی که تکنیک و سرعت و توانایی دیوانه‌کننده‌تری از قائدی دارند.

به گزارش سرخ نیوز، پیش از دربی همه از روش‌های گلزنی مهدی قایدی به پرسپوليس صحبت می‌کردند. ستاره تکنیکی و غیرقابل مهار استقلال که طی دیدارهای اخیر این تیم تا قبل از دربی و جدال با پرسپوليس به ستاره‌ای تاثیرگذار تبدیل شده بود که کابوس هر خط دفاعی محسوب می‌شد. قایدی که پیش از این نیز سابقه گلزنی به پرسپوليس را تجربه کرده بود، یکی از مهره‌هایی محسوب می‌شد که به پشتوانه آن، هواداران استقلال بازار کری‌خوانی را برای دربی حسابی داغ کرده بودند. اما در دربی اتفاقات متفاوتی رقم خورد؛ دانیال اسماعیلی فر با مهارت ویژه خود یک روز سخت و غیرقابل عبور را برای ستاره تکنیکی استقلال رقم زد و کار تا جایی پیش رفت که قایدی در چند مرحله مجبور به تغییر پست و عقب‌نشینی تا میانه زمین نیز شد و در نهایت مدافع راست سرخ‌ها به این شکل تاثیرگذاری خود در دربی را به نمایش بگذارد و بیش از گذشته به بازیکن محبوب هواداران و کادرفنی این تیم تبدیل شود. یک دربی سخت را پشت سر گذاشتید و در نهایت با یک بازی بابرنامه به برد رسیدید.

ما ذهنیت تیم و مجموعه ما روی برد در این بازی برنامه‌ریزی شده بود. خدا را شکر که از حریف گلی نخوردیم و عقب نیفتادیم اما مطمئن باشید اینقدر با انگیزه برد در این بازی حاضر شده بودیم که حتی در صورت این اتفاق هم با تمام قدرت برای جبران و کسب سه امتیاز می‌جنگیدیم و به آن می‌رسیدیم. یک اتحاد بزرگ را در این بازی دنبال می‌کردیم و خوشبختانه هواداران نیز بزرگ‌ترین حامی ما بودند تا به نتیجه دلخواه برسیم و یک روز خوب را در آزادی پشت سر گذاشتیم. حریف بزرگ و قابل احترامی روبروی ما قرار داشت و قطعا آنها نیز با انگیزه برد در این بازی حاضر بودند اما ما به بهترین شکل از فرصت استفاده کردیم و سه امتیاز نصیب ما شد. برد بزرگ و ارزشمندی بود که قطعا در سرنوشت ما تاثیر زیادی خواهد داشت و امیدوارم به اتفاقی که برای قهرمانی در ذهن ماست کمک کند.
قبل از بازی اما شرایط استقلال را برتر می‌دانستند و شانس آنها برای برد بیشتر بود.
نه، اینطور فکر نمی‌کنم. آنها تیم بزرگی هستند و هواداران قابل احترامی دارند. در فصل جاری بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند و همین عاملی شده تا در کورس باشند. اما ما هم تیم باکیفیتی هستیم که به پشتوانه حمایت و خواسته هواداران‌مان برای قهرمانی می‌جنگیم. دربی قطعا بازی متفاوتی است. این یک صحبت کلیشه‌ای نیست چرا که در این بازی بزرگ شما به هیچ گذشته‌ای نگاه نمی‌کنی و خودت را مقابل پیراهنی که بر تن داری و هواداری که حامی‌ات است و تلاشی که برای رسیدن به اینجا داشتی، مسوول می‌دانی و برای آن می‌جنگی. شاید بیشتر از آن توانایی که داری می‌گذاری تا به نتیجه برسی. خوشحالم که به سه امتیاز رسیدیم و اکنون یه صدر برگشتیم و باید بالاترین توان را در بازی‌های باقیمانده به کار بگیریم تا حسرت نخوریم.
اسماعیلی فر از راز مهار مهدی قائدی و برد دربی پرده برداشت سپاهان هم امتیاز حساسی از دست داد تا به صدر برگردید.
واقعا لیگ حساس و پرهیجانی شده است. بازی‌ها جذاب و نزدیک شده است و این اتفاق برای تمام تیم‌های مدعی افتاده که برابر تیم‌هایی که انتظارش را نداشتند امتیاز از دست دادند. ما هم فاصله امتیازی خوب را شکل داده بودیم اما شرایط متفاوت شد و کار برای ما سخت. هنوز هم کار سخت است و نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. تمام تمرکز و توان فنی خودمان را باید در این سه بازی به کار بگیریم.
و شادی گل‌ و برد جنجالی هم حسابی خبرساز شد.
من برای همه تیم‌ها احترام قایل هستم. البته رفتارمان را به معنای بی‌احترامی به رقیب نمی‌دانم و مطمئن باشید این هم یک شادی بزرگ بعد از برد مقابل یک حریف قابل احترام است. اما نظر شخصی‌ام این است که می‌توان به شکلی خوشحال شد که دل کس دیگری را نشکست. یک بازی فوتبال است و می‌تواند هر نتیجه‌ای داشته باشد. من بردیم و از این برد برد بزرگ خوشحال هستیم اما دوست ندارم با رفتار و نوع شادی‌ام دل کسی را بشکنم و باعث ناراحتی‌اش شوم. در یک رقابت فوتبالی برتری‌جویی متفاوت است با رفتاری که می‌کنیم و باعث ناراحتی می‌شویم. شرایط سختی را مردم پشت سر می‌گذارند و دل‌خوشی آنها همین فوتبال است. من هم از ته قلبم شاد بودم و مسلم است که یک برد بزرگ و سرنوشت ساز را به دست آوردیم و باید هم خوشحال باشیم.
درباره مهار مهدی قایدی بگو. قبل از بازی خیلی‌ها درباره روز سخت تو می‌گفتند اما همه چیز متفاوت شد. به چه شکل او را مهار کردی؟
خب انگیزه پیروزی بزرگی در این بازی داشتیم. من کاری به چیزها و ادعاهایی که قبل از بازی مطرح می‌شد ندارم. تمرکز بالایی بین تمامی بازیکنان برای موفقیت در این بازی وجود داشت و همه ما پشت هم بودیم تا بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. در تیم ما هم بازیکنانی هستند مثل سروش، مهدی ترابی، عمری و سعید صادقی که تکنیک و سرعت و توانایی دیوانه‌کننده‌تری دارند و تقابل تمرینی با آنها هم سخت است و پس مشکلی نیست. تنها صحبت من این است که باید به تمامی رقبا و خصوصا استقلال با هوادارانش احترام گذاشت. زمین فوتبال یک رقابت بزرگ است و ما در کنار هم توانستیم این بازی را برنده شویم. سه بازی در لیگ مانده و به امید خدا سه بازی هم در جام حذفی. ما برای خوشحالی هواداران‌مان تلاش می‌کنیم و مسوولیتی که به گردن ما برای موفقیت و کسب نتیجه قرار دارد.
اسماعیلی فر از راز مهار مهدی قائدی و برد دربی پرده برداشت در یک صحنه در دقایق پایانی ناگهان هواداران تیمت که میخکوب بازی شده بودند را تهییج کردی تا برای برد حمایت‌تان کند. درباره آن صحنه بگو.
اسکوربرد را نگاه کردم. چند ثانیه بیشتر به پایان بازی نمانده بود. هواداران ما هم یک لحظه کاملا ساکت شده بودند و حریف هم فشار زیادی روی تیم ما برای جبران گل وارد کرده بودند. هواداران کاملا در جو و شاید نگران نتیجه بودند و همین مساله باعث شده بود تا کاملا آرام کار را دنبال کنند که از آنها خواستم تیم را تشویق کنند. همان لحظه جو دوباره به نفع ما شد. حمایت هواداران تاثیر زیادی دارد و ما چه در تهران و چه در شهرهای دیگر با حمایت آنها به بهترین شکل کار را دنبال کرده‌ایم و در بازی‌های باقیمانده نیز امیدواریم شرایط به همین شکل باشد و بتوانیم به هدف مشترک‌مان برسیم.
۶ پاس گل و ۲ گل زده: یک آمار مناسب در اولین فصل حضورت در پرسپوليس علیرغم تمام فشارها و هجمه‌ها محسوب می‌شود. چقدر به دعوت به اردوی تیم ملی امیدواری؟
من بار دیگر باید از حمایت هواداران تشکر کنم. نه در این فصل که در فصل گذشته هم که بحث حضورم در پرسپوليس بود آنها با دیلم‌های دلگرم‌کننده خود حس خوبی به من می‌دادند. خوشحالم که در این فصل این افتخار نصیبم شد تا پیراهن پرسپوليس را در اختیار داشته باشم. درباره تیم ملی همه چیز به نظر آقای قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بستگی دارد. با ایشان تجربه همکاری دارم و قطعا روزهای خوبی در انتظار تیم ملی خواهد بود امیدوارم حمایت لازم و امکانات و شرایط مناسب برای تیم ملی فراهم شود. خوبی آقای قلعه‌نویی این است که نگاه ویژه‌ای به لیگ دارند و همین موضوع را در اردوی قبلی نیز با دعوت از بیشتر ستاره‌های لیگ دیدیم و قطعا این مسیر ادامه خواهد داشت و من هم امیدوارم بتوانم از فرصت باقی‌مانده برای اینکه شانس حضور در اردو را داشته باشم استفاده کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...