اسماعیلی فر یا هنانوف ؟ / انتخاب دفاع راست ، دغدغه شیرین گل محمدی !

انتخاب مدافع راست یکی از دغدغه های کادرفنی پرسپولیس برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است.
کدخبر (147623) | 07 اسفند 1401 | ساعت 09:32
0 117
اسماعیلی فر یا هنانوف ؟ / انتخاب دفاع راست ، دغدغه شیرین گل محمدی !
انتخاب مدافع راست یکی از دغدغه های کادرفنی پرسپولیس برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر فردا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود که دو ستاره تاثیرگذارش را برای این بازی در اختیار ندارد. شیخ دیاباته و سعید صادقی کماکان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و این روزها زیر نظر کادر پزشکی کار می کنند تا خود را برای دو دیدار سخت پیش رو مقابل تراکتور و سپاهان آماده سازند. دانیال اسماعیلی‌فر هم که پیش از بازی جام حذفی دچار سرماخوردگی شده بود، هنوز به طور کامل از شر این بیماری رهایی نیافته و باید دید می تواند تیمش را در بازی این هفته همراهی کند؟ این مدافع در جریان برتری ۴-۲ پرسپولیس مقابل سپاهان، ۶۷ دقیقه در ترکیب بازی کرد و در دقایق پایانی نیمه اول در هنگام دفع توپ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. اسماعیلی فر دقایقی پس از این اتفاق یک فرصت خوب گلزنی را مقابل دروازه نیازمند از دست داد.

باید دید گل محمدی پس از نمایش ضعیف اسماعیلی‌فر در نقش جهان باز هم به این مدافع میدان می دهد یا این فرصت را در اختیار سایر بازیکن قرار خواهد داد؟ البته با توجه به وضعیت جسمانی اسماعیلی‌فر نمی‌توان او را به خاطر عملکردش چندان مورد انتقاد قرار داد و این بازیکن شایستگی های خود را با گل‌ها و پاس گل‌هایی که در این فصل به ثمر رسانده است پیشتر به اثبات رسانده بود. او اگر از نظر بدنی آماده باشد به احتمال فراوان گزینه نخست گل‌محمدی برای سمت راست دفاعی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

اسماعیلی‌فر در بازی مقابل سپاهان در پست وینگر راست برای پرسپولیس در ترکیب قرار گرفت و وحدت هنانوف یک خط عقب تر در پست دفاع بازی کرد. او روز بسیار خوبی را مقابل وینگرهای سرعتی سپاهان پشت سر گذاشت و اجازه نداد بازیکنان این تیم چندان از سمت راست پرسپولیس به سمت دروازه این تیم نفوذ کنند. هنانوف حضور فعالی در حملات تیمش داشت.

اسماعیلی فر یا هنانوف ؟ / انتخاب دفاع راست ، دغدغه شیرین گل محمدی !

سیامک نعمتی هم پس از مدت ها غیبت در بازگشت به ترکیب توانست نمایش خوبی را ارائه دهد و با زدن گل سوم و برتری بازی، تیمش را به سمت برد مقابل سپاهان و صعود این تیم به یک چهارم رهنمون کند. حالا با درخشش هنانوف و گلزنی نعمتی در جام حذفی، انتخاب نفرات برای کادرفنی پرسپولیس قطعا سخت تر از قبل شده است. باید دید در نهایت کدام یک از این سه مدافع در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل نفت قرار خواهد گرفت؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...