اسماعیل نژاد : سال آینده صد در صد لژیونر خواهم شد

امین اسماعیل نژاد، ملی‌پوش تیم والیبال پاس گرگان درباره وضعیت خود در سال آینده گفت: سربازی‌ام امسال تمام می‌شود و صددرصد لژیونر خواهم شد.
کدخبر (145500) | 02 اسفند 1401 | ساعت 16:12
0 187
اسماعیل نژاد : سال آینده صد در صد لژیونر خواهم شد
امین اسماعیل نژاد، ملی‌پوش تیم والیبال پاس گرگان درباره وضعیت خود در سال آینده گفت: سربازی‌ام امسال تمام می‌شود و صددرصد لژیونر خواهم شد.

به گزارش سرخ نیوز، دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال از امروز (سه‌شنبه - دوم اسفند) آغاز شد و با چهار دیدار در مدت دو روز به‌صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود. در اولین دیدار این مرحله پاس گرگان 3 بر 2 هورسان رامسر را شکست داد تا مسابقه این دو تیم به دیدار سوم کشیده شود. امین اسماعیل نژاد، بازیکن تیم پاس گرگان پس از کسب این پیروزی اظهار داشت:
خدا را شکر که امسال درحال تمام شدن است. در این سال که سرباز بودم، بازیکنان تیم‌مان نه پولی گرفتند و نه امکاناتی در باشگاه پاس گرگان داشتیم، اما توانستیم خودمان را یک بار دیگر در پلی‌آف نشان دهیم. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و قدر این بازیکنان را بدانند، چون هیچ‌کدام از ما حق‌مان حضور در این تیم نیست که امکانات و پول خاصی ندارد.
ملی‌پوش تیم والیبال پاس گرگان با تأکید بر اینکه بازیکنان پاس همگی دلی در این تیم حضور دارند، تصریح کرد:
در مجموع داوری این مسابقه خوب بود. هورسان تیم خوبی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم نتیجه بازی بعد را هم به سود خود پیش ببریم.
اسماعیل‌نژاد راجع به برنامه‌های آینده‌اش به سایت فدراسیون والیبال گفت:
سربازی‌ام امسال تمام می‌شود و صددرصد لژیونر خواهم شد. حدود سه سال است که هدفم همین است و به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، نتوانستم بروم.
وی با اشاره عدم حضورش در بخشی از بازی امروز به تصمیم سنگدوینی توضیح داد:
در این تیم فشار زیادی روی من است و گاهی بدنم جواب نمی‌دهد. من ماشین نیستم، ولی به زمین برگشتم و خودم را نشان دادم.
قطر پاسور تیم پاس درباره رقبایش در تیم ملی والیبال یادآور شد:
در تمامی پست‌ها بازیکنانی وجود دارند که بتوان روی آن‌ها حساب باز کرد و همه دوستان من هستند. هرکس حقش است باید در تیم ملی قرار بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...