اسپالتی تکذیب کرد: درگیری با مالدینی نداشتم + عکس

لوچیانو اسپالتی سرمربی تیم ناپولی برخلاف ویدیوهای منتشر شده، درگیری لفظی با پائولو مالدینی و رافائل لیائو را تکذیب کرد.
کدخبر (161527) | 14 فروردین 1402 | ساعت 20:16
0 96
اسپالتی تکذیب کرد: درگیری با مالدینی نداشتم + عکس
لوچیانو اسپالتی سرمربی تیم ناپولی برخلاف ویدیوهای منتشر شده، درگیری لفظی با پائولو مالدینی و رافائل لیائو را تکذیب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، صدرنشین و احتمالاً قهرمان این فصل از رقابت‌های سری آ یعنی ناپولی روز گذشته شکست غیر منتظره‌ای را مقابل میلان متحمل شد و با چهار گل کار را به این تیم واگذار کرد. ببینید: خلاصه بازی ناپولی ۰ میلان ۴ در ساعات اخیر ویدئویی در صفحات اجتماعی دست به دست می‌شود که برای سرمربی ناپولی حاشیه‌ساز شده است؛ جایی که گفته شده لوچیانو اسپالتی بین دو نیمه در تونل ورزشگاه آرماندو مارادونا خطاب به ستاره میلان یعنی رافائل لیائو اظهار کرده که خوشحالی گل آن‌ها مناسب نبوده است. همچنین در ادامه پائولو مالدینی نیز وارد بحث شده و شایعات حاکی از آن بود که مدیر ورزشی میلان از اسپالتی درخواست کرده که بازیکنان آن‌ها صحبت نکند. اسپالتی تکذیب کرد: درگیری با مالدینی نداشتم + عکس با این حال اسپالتی تمام شایعات پیرامون این موضوع را رد کرده و می‌گوید:

"اصلاً بحثی با لیائو وجود نداشت و من داشتم در مورد کارت زردی که بازیکنم گرفت صحبت می‌کردم تا توجیه شوم که دلیل آن چه بوده است. وقتی مالدینی از کنار ما گذشت، لبخندی زد، ما را در آغوش گرفت و با صدای بلند صحبت کرد. من هیچ بحثی با لیائو نداشتم."
اسپالتی درباره شکست سنگین مقابل میلان هم گفت:
"همیشه نمی‌توان برنده شد، هر از چند گاهی شکست خوردن در یک بازی طبیعی است. اما حتی با این نتیجه، تیم همیشه واکنش نشان می‌دهد و از زمانی که من اینجا هستم همیشه اینطور بوده است. چه اتفاقی افتاد و چگونه می‌توان این شکست 0-4 را توضیح داد؟ ما نتوانستیم بازی و فوتبال معمول خود را ارائه دهیم. اما ما با قهرمان ایتالیا روبه‌رو بودیم، آیا این را فراموش کردید؟"

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...