اسپک وحشتناک و 116 کیلومتری امین اسماعیل نژاد! + ویدیو

ضربات مهلک امین اسماعیل نژاد در ست سوم بازی ایران چین در لیگ ملت های والیبال، زمینه ساز نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران شد.
کدخبر (192382) 20 خرداد 1402 | ساعت 09:25
0 126
ضربات مهلک امین اسماعیل نژاد در ست سوم بازی ایران چین در لیگ ملت های والیبال، زمینه ساز نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران شد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در مسابقات لیگ ملت های والیبال 2023 به مصاف چین رفت. پس از این که دو ست اول این مسابقه بین دو تیم تقسیم شد، شاگردان بهروز عطایی ست سوم مسابقه را با توپ پر آغاز کردند و در این بین برنامه اصلی استفاده از ضربات قدرتمند امین اسماعیل نژاد بود. [irp posts="186773" ] در حالی که در این ست بازی والیبال ایران چین با نتیجه هفت بر چهار به سود ایران در جریان بود، روی پاس مناسبی که برای اسماعیل نژاد فراهم شد، ستاره چپ دست و قدرتمند والیبال ایران اسپک وحشتناک و 116 کیلومتری خود را روانه زمین چینی ها کرد.

ویدیو اسپک 116km/h امین اسماعیل نژاد در والیبال لیگ ملت ها

در این بین اما با بدشانسی بازیکن چینی و دست های باز او در لب تور، توپ به سر این بازیکن برخورد کرد و شدت ضربه به حدی بود که پس از برخورد به سر این بازیکن توپ راهی جایگاه تماشاگران شد! بعد از این موضوع ستاره تیم والیبال ایران از بازیکن چین به رسم رایج در والیبال دلجویی کرد و بازی با تغییر زمین از سر گرفته شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...