اسکالونی : دی‌ ماریا بازیکنی در کلاس جهانی است

لیونل اسکالونی ، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: باید آنخل دی ماریا را خوب مدیریت کند، چون او بازیکنی است که اگر شأنش رعایت شود عالی کار می‌کند.
کدخبر (145204) | 01 اسفند 1401 | ساعت 17:15
0 109
اسکالونی : دی‌ ماریا بازیکنی در کلاس جهانی است
لیونل اسکالونی ، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: باید آنخل دی ماریا را خوب مدیریت کند، چون او بازیکنی است که اگر شأنش رعایت شود عالی کار می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، امروز در ایتالیا در مراسم پانچینا دورو (Panchina d’Oro) که بهترین مربیان سال این کشور را انتخاب می‌کند حضور یافت و به دلیل قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر، جایزه ویژه مراسم را دریافت کرد. اسکالونی در زمان دریافت جایزه‌اش از لائوتارو مارتینز و آنخل دی‌ ماریا ستایش کرد و خطاب به ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، توصیه‌هایی برای استفاده هر چه بهتر از دی‌ماریا مطرح کرد. سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از دریافت جایزه‌اش گفت:

"تا این لحظه هنوز باورم نشده که قهرمان جام جهانی شده‌ام. در یک ماهی که گذشت دنبال کردن زندگی عادی واقعا سخت بود. من تا حالا در اسپانیا بودم و باید دید وقتی به آرژانتین برگردم چه اتفاقاتی در انتظارم است. تازه به این فکر خواهم کرد که ما در قطر چه کردیم".
اسکالونی سپس سرمربی یوونتوس را مورد خطاب قرار داد و گفت:
"آلگری خیلی خوب می‌داند دی‌ماریا چه فوتبالیستی است و او چه بازیکن بی‌نظیری در اختیار دارد. باید آنخل را خوب مدیریت کند، چون او بازیکنی است که اگر شأنش رعایت شود عالی کار می‌کند. دی‌ماریا بازیکنی در کلاس جهانی است و در این شرایط می‌تواند خودش را نشان بدهد. من البته از زمان فینال مقابل فرانسه تا کنون با او صحبت نکرده‌ام".
سرمربی آلبی‌سلسته در ادامه درباره یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی کشورش، لائوتارو مارتینز، صحبت کرد و گفت:
"دیدم که لائوتارو حالا کاپیتان اینتر شده است. برایش خوشحالم. او در باشگاه بزرگی بازی می‌کند و من برایش واقعا خوشحالم. لائوتارو فوتبالیست خیلی خوبی است".
دی‌ماریا از زمان قهرمانی با آرژانتین در قطر در بازگشت به یوونتوس احیا شده است. او در این مدت در هفت بازی سری آ برای بیانکونری به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. لائوتارو هم مثل دی‌ماریا از بعد از جام جهانی 2022 درخشش بیشتری داشته و در هشت بازی سری آ شش گل به ثمر رسانده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...