گاف عجیب فدراسیون کشتی؛ آیا انتخابات به تعویق می افتد؟

فدراسیون کشتی در این دوره ۴ ساله هیچ اقدامی برای برگزاری انتخابات کمیسیون‌های مربوط انجام نداد تا برگزاری انتخابات این فدراسیون عملاً در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.
کدخبر (205312) | 18 تیر 1402 | ساعت 07:50
0 104
گاف عجیب فدراسیون کشتی؛ آیا انتخابات به تعویق می افتد؟
فدراسیون کشتی در این دوره ۴ ساله هیچ اقدامی برای برگزاری انتخابات کمیسیون‌های مربوط انجام نداد تا برگزاری انتخابات این فدراسیون عملاً در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی که بر اساس اعلام فدراسیون کشتی و موافقت وزارت ورزش و جوانان قرار است انتخابات این فدراسیون روز ۲۲ تیرماه برگزار شود، اما شواهد حکایت از این موضوع دارد که به دلیل اشتباه عجیب این فدراسیون به احتمال زیاد انتخابات به تعویق خواهد افتاد. خبرگزاری میزان اعلام کرد؛ بر اساس آیین‌نامه فدراسیون‌های ورزشی ۳ ورزشکار مرد و ۳ ورزشکار زن به انتخاب کمیسیون ورزشکاران فدراسیون، ۲ مربی فعال مرد و ۲ مربی فعال زن به انتخاب کمیسیون و یک داور زن و یک داور مرد به انتخاب کمیسیون مربوطه در انتخابات حق رأی خواهند داشت؛ یعنی ۱۲ رأی که عدد بالایی محسوب می‌شود. اما نکته عجیب اینجاست که فدراسیون کشتی در ۴ سال گذشته کمیسیون‌های زیر مجموعه خود را که در انتخابات حق رأی دارند فراموش کرده، موضوعی که به طور حتم منجر به تعویق انتخابات خواهد شد. فدراسیون کشتی در این دوره ۴ ساله هیچ اقدامی برای برگزاری انتخابات کمیسیون‌های مربوط انجام نداد تا برگزاری انتخابات این فدراسیون عملاً در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. با این حساب و بر اساس مستندات موجود انتخابات کمیسیون ورزشکاران و مربیان در سال ۹۶ برگزار شد یعنی بیش از ۶ سال قبل و در این مدت تنها انتخابات کمیسیون داوران بود که سال ۱۴۰۰ در زمان استقرار رئیس فعلی فدراسین برگزار شد. اشتباه عجیب فدراسیون کشتی؛ آیا انتخابات به تعویق می افتد؟ اینکه این اشتباه عمدی بوده یا سهوی موضوعی است که مسئولان فدراسیون باید پاسخگوی آن باشد، اما آنچه مشخص است تا زمانی که تکلیف انتخابات این کمیسیون‌ها روشن نشود امکان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون نخواهد بود؛ موضوعی که پیش از این در چند فدراسیون دیگر ورزشی نیز رخ داد و به احتمال فراوان باعث تعویق انتخابات کشتی خواهد شد. با توجه به اینکه پروسه ثبت نام و برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها به حداقل ۴۵ روز زمان نیاز دارد نمی‎توان به تعیین تکلیف آن‌ها در فاصله چند روزه باقیمانده تا زمان اعلام شده برای برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی امیدوار بود و عملاً باید این انتخابات را پیش از برگزاری لغو شده دانست. دوره ریاست ۴ ساله دبیر در فدراسیون کشتی روز ۲۶ تیرماه به پایان می‎رسد و با این حساب به نظر می‌رسد باید شاهد انتصاب سرپرست برای این فدراسیون باشیم تا بعد از برگزاری انتخابات کمیسون‌ها شرایط را برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فراهم کند. اخبار جدید کشتی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...