اشک‌های آقای گل بعد از هت‌تریک در صعود

فرشاد پیوس برای سومین بار توانست با یک تیم گیلانی به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.
کدخبر (192204) | 19 خرداد 1402 | ساعت 18:58
0 154
اشک‌های آقای گل بعد از هت‌تریک در صعود
فرشاد پیوس برای سومین بار توانست با یک تیم گیلانی به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

به گزارش سرخ نیوز، برگردیم به دو سال و چند ماه قبل‌تر. فرشاد پیوس پس از هادی شکوری، علی لطیفی و مهدی پاشازاده، برای هدایت چوکای تالش مسئولیت بزرگی را برعهده گرفت. او بود که موفق شده بود سبزپوشان تالشی را پس از نزدیک به دو دهه به لیگ برتر برساند، اما مدیران باشگاه چوکا و مسئولان سیاسی این شهر پای سرمربی‌شان نماندند، تا با ورود تیم مالکیتی جدید، این هادی شکوری باشد که به جای پیوس تالشی‌ها را وارد رقابت در لیگ دسته اول می‌کند.

همین تغییرات پی‌درپی سبب شد فرشاد پیوس وقتی دیگر امید زیادی به ماندن چوکا در لیگ دسته اول نبود، دوباره با تصمیم مالکان جدیدی که در میانه راه چوکا را در اختیار گرفته بودند، سر کار بیاید.

پیوس می‌دانست ماموریت بسیار سختی را قبول کرده، اما توانست در بازی‌های پایانی رقابت‌ها عملکردی خیره‌کننده با چوکا داشته باشد و در 6 مسابقه به 2 پیروزی، 3 تساوی و البته یک شکست دست یافت، که شکست مقابل قشقایی در هفته ماقبل پایانی رای به سقوط تالشی‌ها با 34 امتیاز داد.

بلافاصله پس از قطعی شدن سقوط چوکا تصاویر ناراحت کننده‌ای از ورزشگاه سردار جنگل منتشر شد، که فضای رسانه‌ای ایران را در نوردید. آقای گل سابق فوتبال ایران در حالی که تاب مواجهه با هواداران پرشور تالشی را نداشت، دستانش را مقابل دیدگانش گذاشته بود و اشک می‌ریخت. این در حالی بود که هواداران او را تشویق می‌کردند.

دو سال و چند ماه پس از این اتفاقات تلخ در مسیر حرفه‌ای زندگی فرشاد پیوس، شامگاه پنج‌شنبه، 19 خردادماه، زندگی روی دیگرش را به آقای گل سابق سرخ‌ها نشان داد و او که در میانه راه جانشین اکبر میثاقیان در یک تیم دیگر پرهوادار گیلانی یعنی داماش شده بود، توانست با غلبه بر فولاد نوین اهواز در دو بازی رفت و برگشت در پلی آف صعود، آن سهمیه از دست رفته استان گیلان را در لیگ دسته اول جبران کند.

اشک‌های آقای گل بعد از هت‌تریک در صعود

پیوس پس از این اتفاق مهم حال و هوای خاصی داشت و وقتی دوربین به دست به او نزدیک شد، درحالی‌که به شدت احساسی شده بود، شروع به تمجید از هواداران گیلانی کرد:

خیلی با غیرتند. تشویق کردند ما را. واقعا دم همه آنها گرم. نوکر همه آنها هستم. واقعا همه دست به دست هم دادیم و تیم نتیجه گرفت. ما را شرمنده کردند.

پیوس که از اتفاقات سال‌های اخیر و احتمالا آن برکناری از چوکا همچنان ناراحت است، در واکنش به این سوال که چه انتظاری از مسئولان گیلانی دارد، اینطور پاسخ داد:

الان وقتش نیست. حرف زیاد برای گفتن دارم. توی دلم خیلی حرف‌ها دارم. در این هشت هفته اتفاق زیاد افتاده. خدا را شکر جمع و جور کردیم و همه چیز خوب و خوش پیش رفت.

البته این برای دومین مرتبه نیست که پیوس یک تیم گیلانی را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول رسانده است. او پیش‌ از صعود با چوکا و داماش، با سپیدرود هم دست به کار بزرگی زده بود و چند صعود پشت سر هم با این تیم را تجربه کرده بود.

فارغ از این حرف‌ها اما این روزها فرشاد پیوس در حال درک معنای کامل زندگی است. او که دو سال پیش هنگام سقوط چوکا اشک می‌ریخت، این بار هم حالت ظاهری مشابهی داشت، اما با یک احساس درونی کاملا متفاوت. بله، او معنای فراز و نشیب زندگی و فوتبال را بار دیگر به طور کامل درک کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...