اعتراض باشگاه استقلال به حکم سرمربی پیکان

فرشید سمیعی درخصوص حکم کمیته انضباطی درباره مجتبی حسینی و شکایت سیاوش یزدانی صحبت کرد.
کدخبر (148723) | 09 اسفند 1401 | ساعت 08:21
0 138
اعتراض باشگاه استقلال به حکم سرمربی پیکان
فرشید سمیعی درخصوص حکم کمیته انضباطی درباره مجتبی حسینی و شکایت سیاوش یزدانی صحبت کرد.

به گزارش سرن نیوز، روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی در خصوص سرمربی و مربی پیکان به خاطر اتفاقات بازی با آبی پوشان پایتخت را اعلام کرد.

بر اساس حکم کمیته انضباطی، سرمربی پیکان به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم که یک جلسه آن به مدت۶ ماه تعلیق می شود، محروم شد و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین علیرضا رهقی، مربی پیکان به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت۶ ماه محروم شد. تیم پیکان نیز به خاطر داشتن ۶بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در این مورد اظهار داشت: از آنجایی که سرمربی پیکان شاکی خصوصی داشت و ما شکایت کرده بودیم، به محض ابلاغ رای کمیته انضباطی به آن اعتراض می‌کنیم. به هیچ عنوان این رای را قبول نداریم. منتظر ابلاغ آن هستیم تا شکایت‌مان را در کمیته استیناف مطرح کنیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص ثبت شکایت رسمی سیاوش یزدانی از این باشگاه در کمیته وضعیت، عنوان کرد: هنوز چیزی به دست ما نرسیده است. هنگامی که شکایت ابلاغ شود، متناسب با آن واکنش نشان می‌دهیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...