اعتراض تند سپاهان به صحبت های زنوزی در فوتبال برتر

مدیر تیم فوتبال سپاهان نسبت به صحبت های دیشب محمدرضا زنوزی اعتراضات تند را مطرح کرد.
کدخبر (214850) | 10 مرداد 1402 | ساعت 06:58
0 156
اعتراض تند سپاهان به صحبت های زنوزی در فوتبال برتر
مدیر تیم فوتبال سپاهان نسبت به صحبت های دیشب محمدرضا زنوزی اعتراضات تند را مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، محمدرضا زنوزی میهمان برنامه فوتبال برتر شب گذشته بود و در بخشی از صحبت‌هایش درباره رقمی که سپاهان برای جذب این بازیکن هزینه کرده، جملاتی جنجالی به کار برد. زنوزی در این برنامه ادعا کرد که سپاهان با هزینه‌ای 4 برابر تراکتور این بازیکن را جذب کرده و برای سال اول مبلغ 53 میلیارد تومان و برای سال دوم چیزی حدود شصت و خرده‌ای میلیارد هزینه کرده است. این ادعای زنوزی اما با واکنش مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان همراه شد و او روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و در این باره گفت:

در این برهه از زمان هر کدام از دوستان از باشگاه‌های مختلف صحبت می‌کنند، گریزی هم به باشگاه ما می‌زنند. عیبی ندارد جنگ رسانه‌ای الان جنگ متداولی است؛ به خصوص برای سپاهان که موفقیت‌هایی داخل زمین داشته. فکر می‌کنم بیرون زمین دوستان تمام تلاششان را انجام می‌دهند و هجمه‌هایی باورنکردنی علیه سپاهان ایجاد می‌کنند.

مهدی سلیمی: هجمه ها علیه سپاهان هر روز بیش تر می شود

او ادامه داد:
جنگ رسانه‌ای خوب است، اما تا زمانی که وارد فاز ناجوانمردی نشود. وقتی که یک سری هجمه‌های غیرقابل‌قبول به تیم ما و به مجموعه بزرگ سپاهان وارد می‌شود، ما هم در مقام پاسخگویی برمی‌آییم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان سپس با اشاره به سقف بودجه درنظر گرفته شده برای تیم‌های لیگ برتری اضافه کرد:
ببینید یک ابلاغیه‌ای سازمان لیگ و فدراسیون مبنی بر رعایت سقف بودجه داده و این بار سفت و سخت گرفته که باشگاه‌ها رعایت کنند. حالا اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای و غیرکارشناسی را دلیلش را نمی‌فهمیم. فرهنگ ما این است که همیشه مأخوذ به حیا باشیم، ولی به نظر می‌رسد این هجمه‌ها هر روز بیشتر می‌شود.
اعتراض تند سپاهان به صحبت های زنوزی در فوتبال برتر سلیمی ادامه داد:
شرکت فولاد مبارکه یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی است. قبل از اینکه خیلی از باشگاه‌های ما بورسی شوند، شرکت فولاد مبارکه بورسی بوده و تمام کانال‌های مالی‌اش حسابرسی می‌شود و به این شکل نیست که کسی بتواند در باشگاه بدون نظارت هزینه کند. بنابراین فضایی که بر سپاهان حاکم است، بر باشگاه‌های دیگر حاکم نیست، ولی ما هیچوقت به دنبال این نیستیم که به باشگاهی تهمت بزنیم و آنها را زیر سوال ببریم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان: کسی نباید درباره رضا اسدی صحبت کند

سلیمی سپس با اشاره به ادعای زنوزی افزود:
درباره ادعایی که امشب مطرح شد و واقعا ادعای غیرحرفه‌ای در حالت خوش‌بینانه و بداخلاقی در حالت بدبینانه بود. ببینید اول اینکه رضا اسدی بازیکن ماست و کسی نباید درباره او صحبت کند. به آنها حق می‌دهم، چون یک بازیکن خوب و اثرگذارشان را از دست داده‌اند، اما اظهارنظر درباره اسدی، اظهارنظر درباره یک تیم دیگر است و فضای میان دو باشگاه را ملتهب می‌‌کند. ما هم می‌توانیم درباره بازیکنان دیگر صحبت کنیم و مثلا بگوییم که کف مبلغ رضایتنامه حسن‌زاده 700 هزار دلار بود و چطور به تراکتور پیوسته است؟! به هر حال این ادعا درست نیست و شاید باشگاه تراکتور برای جذب حسین زاده هنری داشته که ما نداشته‌ایم و ما برای اسدی هنری داشته‌ایم که تراکتور نداشته است.
آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...