اعتراف اجباری رئال‌مادرید از نابغه شطرنج جهان

در اوج رقابت رونالدو و مسی، به نظر می‌رسید که همه کسانی که طرفدار رئال مادرید یا بارسلونا هستند، باید علناً طرفدار ستاره همان تیم باشند. این مثل یک قانون نانوشته بود.
کدخبر (62602) | 07 شهریور 1401 | ساعت 14:52
0 95
اعتراف اجباری رئال‌مادرید از نابغه شطرنج جهان
در اوج رقابت رونالدو و مسی، به نظر می‌رسید که همه کسانی که طرفدار رئال مادرید یا بارسلونا هستند، باید علناً طرفدار ستاره همان تیم باشند. این مثل یک قانون نانوشته بود.

به گزارش سرخ نیوز،مگنوس کارلسن، شطرنج‌باز افسانه‌ای دنیا فاش کرد که در مصاحبه‌ای با باشگاه رئال مادرید به او گفته شده که بگوید کریستیانو رونالدو بازیکن مورد علاقه‌اش است. استاد بزرگ نروژی و قهرمان پنج دوره شطرنج جهان که طبق گزارش‌ها دارای ضریب هوشی 190 است، در مصاحبه با پادکست Lex Fridman در پاسخ به این سوال که بهترین فوتبالیست تمام دوران کیست، گفت"فکر می‌کنم اگر بخواهیم همه‌جانبه بررسی کنیم، خیلی سخت است که به جز مسی انتخاب دیگری داشته باشیم". لین نابغه 31 ساله در ادامه می‌گوید "هودارای من از رئال مادرید به دوره رونالدو برمی‌گردد، البته رونالدوی دوم نه اول. من همیشه رونالدو را دوست داشتم اما همیشه در ذهنم مسی بازیکن بهتری از رونالدو بود. من تعداد زیادی از بازی‌های رئال را از نزدیک دیدم و آنها همیشه برای من فوق العاده مفید بوده‌اند. تنها نکته این است که قرار بود مصاحبه کنند و از من بپرسند بازیکن مورد علاقه من کیست؟ فکر می‌کنم من نام بازیکن دیگری را گفتم که به گمانم ایسکو بود. اما در برداشت دوم آن مصاحبه به من گفته شد که در پاسخ به این سوال بگویم رونالدو. برای آنها این مساله خیلی مهم بود اما من به آن اهمتی ندادم و همن چیزی که می‌خواستند را گفتم". کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در اوج رقابت رونالدو و مسی، به نظر می‌رسید که همه کسانی که طرفدار رئال مادرید یا بارسلونا هستند، باید علناً طرفدار ستاره همان تیم باشند. این مثل یک قانون نانوشته بود. اگر رئال مادرید با بازیکنی قرارداد امضا می‌کرد، آن بازیکن باید اعلام می‌کرد که رونالدو بهترین فوتبالیست جهان است. برعکس این شرایط برای بارسلونا و مسی هم وجود داشت. حالا که هر دو بازیکن دیگر در دو باشگاه بزرگ لالیگا نیستند، همه چیز کمی تغییر کرده است. با این حال از آنجایی که هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، بحث بر سر اینکه کدام یک از این دو بازیکن افسانه‌ای، بهترین بازیکن دنیا هستند، احتمالا برای سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...