اعتراف جی کاتلر به مصرف 200 میلی گرم استروئید در هفته

جی کاتلر اعلام کرد که برای چالش "تناسب اندام برای 50 سالگی" بدن خود را آماده می کند و برنامه تمرینی و غذایی خاصی دارد.
کدخبر (127180) | 26 دی 1401 | ساعت 19:10
0 945
اعتراف جی کاتلر به مصرف 200 میلی گرم استروئید در هفته
جی کاتلر اعلام کرد که برای چالش "تناسب اندام برای 50 سالگی" بدن خود را آماده می کند و برنامه تمرینی و غذایی خاصی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر قهرمان چهار دوره مستر المپیا در آخرین قسمت از برنامه خود به نام "تناسب اندام برای 50 سالگی" طرفدارانش را با مراحل دگرگونی هیکل خود همراه می‌کند. در طول پادکست اخیر، کاتلر در مورد چرخه تغییر، رژیم غذایی و برنامه خود برای بازسازی فیزیک بدنش در سال 2023 صحبت کرده است. با وجود اینکه که از رقابت حرفه‌ای کنار کشیده، اما همچنان یکی از مهمترین سفیران ورزش بدنسازی است. از همان زمان بازنشستگی در سال 2013، طرفداران او خواستار بازگشت وی شدند. تصویر ژست گرفتن کاتلر در کنار یک اینفلوئنسر تناسب اندام به نام لکس لیتل، باعث شد تا جامعه بدنسازی چند روزی با این تصور که ممکن است کاتلر دوباره به صحنه برگردد، دچار سردرگمی شود. چند روز پس از انتشار این عکس که در فضای مجازی به شدت وایرال شد، جی کاتلر بازگشت احتمالی به دنیای بدنسازی را رد کرد. او با وجود اینکه بدن تراشیده‌ای دارد، اعلام کرد که برای چالش "تناسب اندام برای 50 سالگی" بدن خود را دچار دگرگونی کرده است. کاتلر در شرایطی که در حال بازسازی بدن خودش است، اخیرا با رونی کلمن قهرمان 8 دوره مستر المپیا به طور مشترک تمرین کرد تا خاطرات رقابت این دو اسطوره روی صحنه، بار دیگر تداعی شود. اعتراف جی کاتلر به مصرف 200 میلی گرم استروئید در هفتهپروتکل‌ها تغییر نکرده کاتلر علاوه بر جلسات تمرینی خود، در مورد استفاده از داروهای بدنسازی نیز صحبت کرده است. به عنوان بخشی از چالش فعلی، کاتلر تاکید کرد که از ترنبولون استفاده نخواهد کرد و تنها به روش درمانی با جایگزینی تستوسترون پایبند خواهد بود. او می‌گوید قوانین و پروتکل‌هایش را تغییر نداده است.

جی کاتلر استروئید مصرف می کند

"من در هفته 200 میلی‌گرم Cypionate (استروئید خوراکی) مصرف می‌کنم. دلیلی برای دروغ گفتن ندارم. من این مقدار را با وعده‌های غذایی مصرف می‌کنم. من انجام کاردیو اول صبح و با شکم خالی را ترک کردم. این باعث می شود بدن من متفاوت به نظر برسد. به این مساله فکر کنید. من هر روز ضعیف‌تر و همچنان با یک برنامه روتین از خواب بیدار می‌شدم و به طور ناشتا، کاردیو انجام می‌دادم. اگر انرژی کافی برای ساختن عضله ندارید، انجام کاردیو ناشتا چه فایده‌ای دارد؟"

جی کاتلر 140 سفیده تخم مرغ در یک روز می خورد

میلوس سارسف و کاتلر معتقد هستند که تخم مرغ بهترین منبع پروتئین برای بدنسازان است. کاتلر می‌گوید:

"سفیده تخم مرغ دارای بهترین نوع آمینو اسیدها است".

اعتراف جی کاتلر به مصرف 200 میلی گرم استروئید در هفته سارسف می‌گوید:

"تخم مرغ نسبت پروتئین بالایی دارد. من 4 نوبت در روز 15 سفیده تخم مرغ می‌خوردم که مجموعا 60 سفید می‌شد. تو چطور می‌توانستی 140 سفیده در یک روز بخوری؟"

کاتلر برای اینکه 12 سال متوالی جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین بدنسازان جهان حفظ کند، در طول دوران حرفه‌ای خود تعداد شگفت انگیزی سفیده تخم مرغ خورد. کاتلر می‌گوید:

"30 عدد سفیده تخم مرغ در هر وعده. بشقاب من خیلی بزرگ بود. این برای زمانی است که من 50 گرم کربوهیدرات مصرف می‌کردم. 30 سفیده تخم مرغ در یک وعده و چهار وعده در روز. در هر سفیده سه گرم پروتئین وجود داشت و من سعی می‌کردم تخم‌مرغ‌های بزرگ بخورم".

با وجود اینکه کاتلر به بازگشت فکر نمی‌کند، اما در عوض فیل هیث قهرمان هشت دوره مستر المپیا که آخرین بار در مسابقه المپیا 2020 شرکت کرد و در آنجا سوم شد، در مورد بازگشت احتمالی بدنسازی صحبت و اعلام کرده است که در سال 2023 بازخواهد گشت. درباره جی کاتلر بیش تر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...