افزایش بی‌اخلاقی‌ها در لیگ برتر / یکی کمیته اخلاق را از خواب بیدار کند!

در حالی که همه باشگاه ها در حال تهمت و اتهام به یکدیگر هستند فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی به این بی اخلاقی ها ندارد!
کدخبر (172114) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:12
0 160
افزایش بی‌اخلاقی‌ها در لیگ برتر / یکی کمیته اخلاق را از خواب بیدار کند!
در حالی که همه باشگاه ها در حال تهمت و اتهام به یکدیگر هستند فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی به این بی اخلاقی ها ندارد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هر چه بازی ها به هفته های پایانی خود نزدیک می شود، تنش و درگیری بین تیم ها افزایش پیدا می کند. روزی نیست که شاهد بیانیه نویسی باشگاه ها یا مصاحبه بازیکنان و مربیان لیگ برتری علیه یکدیگر نباشیم. مربی ملوان صحبت هایی را مطرح کرده و مدعی است سپاهانی‌ها در جریان مسابقه با آن ها به بازیکنان تیمش التماس کرده اند تا مقابل آنها شل بازی کنند! امید نورافکن اشتباهات داوری در لیگ را عمدی و از نفع بردن پرسپولیس از این اشتباهات گفته است. پس از شکست آبی ها در دربی هم از کوچک تا بزرگ به پیام حیدری حمله کرده و سرمربی پرتغالی این باشگاه با الفاظی رکیک این داور را مورد عنایت قرار داد! تا فرهنگ و اخلاق به نازل ترین شکل ممکن در فوتبال ایران در حال سقوط باشد.

وقتی همه در فوتبال ایران شاکی هستند!

در این بلبشو همه در حال شکایت از یکدیگر هستند. باشگاه سپاهان ادعای بابک پورغلامی، مربی تیم ملوان را کذب و کثیف خوانده و از این مربی شکایت کرده است. پرسپولیسی ها هم قصد دارند از نورافکن شکایت کنند. از آن طرف استقلالی ها با متهم کردن دیگران به پرونده سازی علیه ساپینتو، به مانند همیشه در حال ماله کشی رفتار های زننده و زشت مربی بی اخلاق پرتغالی خود هستند و... فوتبال ایران را فساد اخلاقی پر کرده است و همه در حال تهمت و توهین به یکدیگرند، اما مسوولین فدراسیون فوتبال و در راس آن ها کمیته اخلاق و انضباطی اش، انگار که اصلا در این وادی نیستند و در یک سرزمین دیگری زندگی می کنند!

حمایت تمام قد استقلال از ساپینتو و جنجال هایش!سکوت کمیته اخلاق در برابر اتهام زنندگان

ببینید اوضاع فوتبال ایران چقدر شیر تو شیر است که امید نورافکن می گوید شکایت پرسپولیس برایش مهم نیست! چرا که نه؟! هر کسی هم به جای بازیکن سپاهان باشد نباید از شکایت هراسی داشته باشد. وقتی کمیته اخلاق توجهی به تهمت زنندگان ندارد، عجیب نیست که چرا هر کسی بدون ترس و واهمه به خود اجازه می دهد هر خزعبلی را بدون سند و مدرک به زبان بیاورد و راحت به داوران و باشگاه های رقیب افترا ببندد. که اگر غیر از این بود باید در سال های گذشته با امثال امیرقلعه نویی ها و فرهاد مجیدی ها و محمدرضا زنوزی ها برخورد می شود تا کار به جایی نرسد که هر مربی و بازیکنی جرات کنند ناکامی ها خود را به داوران نسبت می دهند.

باشگاه پرسپولیس رسما از امید نورافکن شکایت کردترس رقبا از قدرت پرسپولیس

به راستی چگونه است که تا همین چند هفته قبل که سپاهانی ها در صدر جدول لیگ برتر خلیج فارس بودند خبری از این صحبت ها نبود؟ لیگ عادلانه برگزار می شد، اشتباهات داوران غیرعمدی بود و بردهای رقبا درون زمین بدست می آمد. اما همین که پرسپولیس دربی را برد و به صدر رفت همه چیز یک شبه تغییر کرد و اتهام زنی ها شروع شد؟ واقعیت این است که ترس از قهرمانی دوباره پرسپولیس چنان هراس برانگیز شده که چاره ای جز حاشیه سازی برای رقبا نداشته است. اما با این ترفندها نخواهند توانستند جلوی پیشروی سرخ ها را گرفته و موفقیت هایش را زیر سوال ببرند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...