افشاگری جنجالی شهریار مغانلو درباره جدایی از پرسپولیس/ به من گفتند: «برو با دعوا رضایت نامه بگیر!» + ویدئو

شهریار مغانلو مهاجم پیشین پرسپولیس بعد از دو سال در رابطه با جدایی خود از پرسپولیس صحبت کرده است.
کدخبر (193855) 22 خرداد 1402 | ساعت 20:47
0 202
شهریار مغانلو مهاجم پیشین پرسپولیس بعد از دو سال در رابطه با جدایی خود از پرسپولیس صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، تابستان دو سال پیش، شهریار مغانلو که با قرارداد قرضی به پرسپولیس پیوسته بود با قراردادی قطعی از سانتاکلارا راهی سپاهان شد، اقدامی که شوک بزرگی به هواداران پرسپولیس در آن مقطع بود. او بعد از دو سال سکوت، درباره جدایی خود از پرسپولیس صحبت کرده است. مغانلو در این زمینه توپ را به زمین مدیران وقت پرسپولیس انداخته و به تندی از جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری، مدیرعامل و معاون وقت این باشگاه، انتقاد کرده است. شهریار مغانلو مدعی شده که توافق برای حضور قرضی در پرسپولیس نیز حاصل مذاکره خودش با مدیران سانتاکلارا بوده و مدیران پرسپولیس نقشی در این باره نداشته‌اند. او همچنین مدعی شده که یحیی گل‌محمدی از دو ماه پیش از پایان فصل خواهان تمدید قراردادش شده بود و مدیران پرسپولیس نه تنها اقدامی در این باره نکردند، بلکه پاسخی به نامه‌های باشگاه پرتغالی و مدیربرنامه‌های مغانلو نیز ندادند. او در ادامه مدعی شده:

باشگاه سانتاکلارا چند بار نامه زد تکلیف بازیکن را روشن کنید جوابش را ندادند. سانتاکلارا ۷۰۰ هزار دلار می‌خواست اما من با ۳۰۰ هزار دلار توافق کردم اما آنقدر طولش دادند و توافق نکردند. چند بار مدیر برنامه هایم به باشگاه رفت و چند بار هم آقا یحیی پیگیری کرد اما جوابشان را ندادند. می‌توانستند مثل سپاهان بازیکن بدهند و من را جذب کنند اما این کار را نکردند این وسط گناه من چیست؟ چرا من را مقابل هواداران گذاشتند، بعضی افراد را هیچ وقت نمی‌بخشم.

اشاره شهریار مغانلو به عملکرد مدیران وقت پرسپولیس چندان هم دور از واقعیت نیست. او مدعی شده که ابراهیم شکوری گفته باشگاه توان پرداخت رضایت نامه ندارد و خود بازیکن باید دنبال گرفتن رضایت‌نامه برود و با دعوا سر تمرین این کار را به نتیجه برساند. ادعاهای وقت شکوری در رابطه با اینکه در آن مقطع باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مبلغ رضایت نامه را نداشته هنوز از خاطر فوتبال دوستان خارج نشده است. با این حال او هیچ گاه پاسخی درباره انفعال باشگاه پرسپولیس در مذاکره برای جذب مغانلو نداده است. سوالی که امروز باید از شکوری پرسید این است، آیا در حال حاضر باشگاه پیکان با چنین شرایطی به بازیکن خود رضایت‌نامه می‌دهد؟ یعنی امثال سامان فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی با دعوا در تمرین می‌توانند بدون پرداخت مبلغ رضایت‌نامه از پیکان جدا شوند؟ چه موضوعی باعث شده که مدیریت وقت پرسپولیس جذب بازیکن را چنین موضوع ساده‌ای تصور کنند؟ گذر زمان به خوبی نشان دهنده کیفیت عملکرد مدیران در این فوتبال است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...