اقدام ارزشمند دو بازیکن پیشین پرسپولیس

مهاجم لژیونر فوتبال ایران با توافق با پرسپولیس کمک بزرگی به حل مشکلات این تیم در راه دریافت مجوز حرفه ای داشت.
کدخبر (162197) | 16 فروردین 1402 | ساعت 11:31
0 95
اقدام ارزشمند دو بازیکن پیشین پرسپولیس
مهاجم لژیونر فوتبال ایران با توافق با پرسپولیس کمک بزرگی به حل مشکلات این تیم در راه دریافت مجوز حرفه ای داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس بعد از یک فصل محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال آن است با کسب مجوز حرفه ای بتواند بار دیگر فرصت حضور در این رقابت ها را بدست بیاورد. مدیران باشگاه در روزهای گذشته در تلاش بوده اند تا همه بدهی‌های گذشته را پاک کنند و بر همین اساس با طلبکاران زیادی به توافق رسیده و حتی تسویه کردند. یکی از نفرات علی علیپور مهاجم فعلی تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال است که ۹۰۰ میلیون تومان از زمان حضورش در جمع سرخ‌ها طلب داشت و طی توافق با مدیران باشگاه پذیرفت برای دریافت حق و حقوقش به پرسپولیس زمان دهد و مطالبات خود را به صورت قسطی دریافت کند. این در شرایطی است که او در ابتدا خواهان دریافت کامل طلبش شده بود، اما وقتی متوجه شد آسیایی شدن پرسپولیس در خطر است با درک شرایط حساس این باشگاه کمک کرد تا این مشکل بر طرف شود که این در جای خود ارزشمند است.

علی علیپور که مطرح شدن خود را در فوتبال ایران مدیون پرسپولیس است با این کار به نوعی دین خود را به تیم اسبقش ادعا کرد. او پس از توافق با سرخ ها در صفحه شخصی اش برای تیم پیشین خود مقابل تیم های آسیایی آرزوی موفقیت کرد. ناگفته نماند که این بازیکن وقتی ۱۹ ساله بود از راه آهن به جمع سرخپوشان پیوست و توانست در این تیم رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته باشد، آقای گل گردد، به پیراهن تیم ملی برسد و لژیونر شود. علیپور با ۵۴ گل زده، برترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ حرفه ای محسوب می شود.

پیش از این بازیکن، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان سابق پرسپولیس با بخشیدن قسمتی از طلب خود با باشگاه به توافق رسیده بود تا مطالباتش را در چند قسط دریافت کند. این گلر کروات پس از این اتفاق در اظهاراتی قابل تامل گفته بود: پرسپولیس بخشی از خانواده اش بوده و باید از خانواده‌ اش محافظت می‌کرد. به همین دلیل این موضوع را در دادگاه CAS و FIFA دنبال نکرد. همان طور که رادو به درستی به آن اشاره داشته چنین از خودگذشتگی فقط از اعضای یک خانواده بر می آید و این دو بازیکن با رفتار خود نشان دادند هنوز ارزش ها در فوتبال رنگ نباخته است. البته در این بین نباید از نقش مدیران پرسپولیس غافل شد که با پیگیری دقیق پرونده های مالی در پی جلب رضایت شاکیان بر آمدند تا موانعی که بر سر دریافت مجوز حرفه ای وجود داشت از میان برداشته شود. برای درک اهمیت این موضوع کافی است به یاد اوریم پرسپولیس فصل قبل چطور به دلیل همین موضوع فرصت آسیایی شدن را از دست داد یا تیم استقلال به خاطر سهل انگاری مدیرانش در پرداخت مطالبات استراماچونی چگونه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. البته هنوز تکلیف حضور پرسپولیس در این رقابت ها مشخص نیست و باید دید این باشگاه می تواند همه معیارهای مورد انتظار ای اف سی را برآورده سازد و مجوز حرفه ای دریافت کند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...