الشباب ایکاردی را به عمر السومة ترجیح داد

باشگاه الشباب علاقه‌ای به جذب عمر السومة ندارد و خواستار جذب مائورو ایکاردی است.
کدخبر (197205) | 30 خرداد 1402 | ساعت 15:16
0 110
الشباب ایکاردی را به عمر السومة ترجیح داد
باشگاه الشباب علاقه‌ای به جذب عمر السومة ندارد و خواستار جذب مائورو ایکاردی است.

به گزارش سرخ نیوز، باشگاه الشباب که در سال‌های اخیر زیر سایه بزرگان فوتبال عربستان بوده، به‌دنبال تقویت خود و جذب بازیکنان توانمند است. در همین خصوص، شایعاتی درباره علاقه این باشگاه به مهاجم سوری الاهلی منتشر شد.

وضعیت عمر السومة در الاهلی

عمر السومة که تابستان گذشته با انتقالی قرضی از الاهلی راهی العربی قطر شد، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت و توانست با به ثمر رساندن 27 گل در 27 مسابقه، یکی از مهره‌های مهم این تیم لقب بگیرد. با این حال، او در حال حاضر وضعیت مبهمی برای فصل بعد دارد و باید به الاهلی برگردد. در شرایطی که اخباری مبنی‌بر تمایل الشباب به جذب السومة در رسانه‌ها منتشر شده بود، روزنامه معتبر الشرق‌الاوسط این موضوع را تکذیب کرد. یک منبع در باشگاه الشباب به این روزنامه تأکید کرده که این تیم خواهان جذب مهاجم سوری نیست و هیچ علاقه‌ای به عقد قرارداد با این بازیکن وجود ندارد.

علاقه الشباب به جذب مائورو ایکاردی

این منبع توضیح داد که الشباب برای تقویت خط حمله خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی، چند گزینه بزرگ و جهانی را هدف قرار داده که مهم‌ترین آن‌ها، مائورو ایکاردی آرژانتینی، مهاجم پاری سن ژرمن است. الشباب ایکاردی را به عمر السومة ترجیح داد االشرق‌الاوسط نوشت که چند تیم سعودی درحال مذاکره با ایکاردی هستند و الشباب نیز وارد رقابت برای جذب این بازیکن شده ولی از آنجایی که او تحت قرارداد پاریسی‌هاست، باید مذاکرات با این تیم به نتیجه برسد. شایان ذکر است که گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از تمایل باشگاه مصری زمالک برای عقد قرارداد قرضی با عمر السومة است. این در شرایطی است که او فقط یک سال دیگر با الاهلی عربستان قرارداد دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...