امکانات فعلی تیم ملی

کارلوس کی روش بعد از 48 ساعت از بین 24 بازیکن داخلی نفرات منتخب را برای همراهی تیم ملی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال انتخاب کرده است.
کدخبر (69476) | 24 شهریور 1401 | ساعت 16:58
0 113
امکانات فعلی تیم ملی
کارلوس کی روش بعد از 48 ساعت از بین 24 بازیکن داخلی نفرات منتخب را برای همراهی تیم ملی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال انتخاب کرده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، کارلوس کی‌روش به محض ورود به تهران، اولین برنامه تمرینی تیم ملی را برنامه‌ریزی و برگزار کرد و امروز هم دومین و آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از سفر به اتریش برگزار شد. فردا قرار است اسامی تیم ملی چه بازیکنان داخلی وچه لژیونرها اعلام شود. آیا امکانات کمپ تیم‌های ملی مورد قبول کارلوس کی روش بوده است؟ مدیران فدراسیون فوتبال پیش از حضور کارلوس کی روش در تهران از امکانات کمپ تیم‌های ملی بازدید و سعی کردند پیش از سفر کارلوس کی‌روش به تهران، همه امکانات را در کمپ تیم‌های ملی مهیا کنند و به نظر می‌رسید کارلوس کی‌روش هم از وضعیت راضی است. هرچند سعی نکرد در روزهای ابتدایی حضور در تهران، برخلاف گذشته، از نداشته‌ها صحبت کند؛ اما به نظر می‌رسید کمی ناراحت بود از اینکه چمن کمپ آن کیفیت لازم و همیشگی را نداشت. او قطعاً در بازگشت از اتریش به تهران و در یک فرصت خوب، خواستار ارتقای امکانات تیم ملی در کمپ خواهد شد. به باور کارلوس کی‌روش، تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی باید از بهترین امکانات بهره ببرد و امروز باید گفت برخی از امکانات ساخته شده در کمپ تیم‌های ملی از جمله ساختمان پک، ترمیم زمین شماره دو و... حاصل تأکیدات کارلوس کی‌روش بوده است و بدون شک این مربی در آینده هم روی یک سری از مسائل تأکيد خواهد کرد. اینکه زمین شماره یک هم ترمیم شود تا دیگر تیم‌های ملی از زمین شماره دو استفاده نکنند. زمین چمن قابل پیش‌بینی است کارلوس کی‌روش همچنان روی این مسئله تأکيد داشته باشد؛ در نظر گرفتن پاداش‌های نقدی خوب برای بازیکنان تیم ملی در صورت پیروزی؛ استفاده از هواپیمای اختصاصی برای پروازها و...

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...