امیری: بیرانوند به جراحی نیازی ندارد/ به بازی برابر تیم های بزرگ نیاز داریم + ویدئو

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز ملی‌ پوشان هیچ خودرویی را وارد کشور نکرده‌ اند.
کدخبر (198497) 02 تیر 1402 | ساعت 14:52
0 109
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز ملی‌ پوشان هیچ خودرویی را وارد کشور نکرده‌ اند.

به گزارش سرخ نیوز، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار نمادین به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: وظیفه من بود در این تعطیلات با توجه به اینکه در تهران حضور داشتم، در این مسابقه شرکت داشته باشم. امیدوارم هیچ کس درگیر مواد مخدر نباشد و همه خانواده‌ها سلامت باشند تا از زندگی در کنار یکدیگر لذت ببرند.

وی در مورد قهرمانی تیم ملی در تورنمنت کافا توضیح داد: این تورنمنت در راه آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا برگزار شد. باید از هر موقعیتی برای رسیدن به هماهنگی و اتحاد بیشتر و همچنین در کنار هم بودن نهایت استفاده را ببریم. موضوعی که بیشتر از هر چیزی به تیم ملی کمک می‌کند، رفاقت و همدلی است. این موضوع بیشتر از هر چیزی به تیم کمک خواهد کرد.

بازیکن تیم ملی در خصوص اینکه آیا قبول دارد شاگردان امیر قلعه‌نویی در ادامه مسیر آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا به مصاف حریفان پرقدرت‌تری بروند، عنوان کرد: برای بالا ماندن و بالا رفتن تیم ملی، نیاز است محک جدی بخوریم. بازی با ازبکستان یک محک جدی برای ما بود. پیش از این هم گفتم نتیجه همیشه دیدار با این تیم نزدیک بوده و معمولاً در بازی با ازبکستان یک بر صفر یا دو بر یک می‌شود. بازی خیلی خوبی بود، هرچند خیلی‌ها می‌گویند تورنمنت کافا در سطح تیم ملی نبود.

امیری در خصوص اینکه ایران در شرایطی موفق به برتری 5 بر یک مقابل قرقیزستان شد که عمان و روسیه این تیم را با اختلاف یک گل شکست داده‌اند، پاسخ داد: همین طور است. تیم ما در این موقعیت که 7-6 ماه تا جام ملت‌های آسیا زمان مانده، نیاز به اتحاد همه‌جانبه دارد. فقط بازیکنان و کادر فنی نباید با هم متحد باشند، بلکه اصحاب رسانه، مردم، ‌هواداران و مسئولان نیز باید با این تیم متحد باشند. اگر دنبال افتخار ملی هستیم، اتحاد نباید فقط مخصوص بازیکنان و کادر فنی باشد، زیرا این اتحاد متعلق به همه مردم ایران است و باید به دنبال اتحاد ملی برویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص استوری مشترک بازیکنان این تیم قبل از بازی با ازبکستان عنوان کرد: می‌خواستیم به همه بگوییم فقط برای سربلندی کشورمان کنار هم هستیم و هدفی جز خوشحالی مردم نداریم. امیدوارم در نهایت مردم از ما راضی و خوشحال باشند.

امیری در خصوص آخرین شرایط علیرضا بیرانوند گلر تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: خدا را شکر در تماسی که در ازبکستان با پزشکان داشت، گفتند باید جراحی شود، اما وقتی آمدیم اینجا، پزشکان بیشتری او را دیده و گفتند نیازی به جراحی ندارد. این آخرین خبری است که من شنیده‌ام، انشاالله پس از انجام دادند کارهای درمانی از 3-2 هفته دیگر می‌تواند به تمرینات باز گردد.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل آینده با توجه به اینکه انتظارات از سرخ‌پوشان پایتخت به دلیل دبل قهرمانی در فصل گذشته بالاتر رفته است و نگرانی هواداران این تیم بابت نقل و انتقالات، توضیح داد: نگرانی هواداران طبیعی است. آنها همیشه نسبت به آینده تیم حساسیت دارند و می‌خواهند بهترین اتفاقات ممکن برای پرسپولیس بیفتد. خدا را شکر سال گذشته، اتفاقات خوبی برای پرسپولیس در نقل و انتقالات افتاد و همه بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند، هم از لحاظ مسائل رفتاری، حاشیه و فنی به تیم ما کمک کردند. همه آن‌ها یک رهبر و لیدر داخل زمین بودند و مشکل خاصی نبود که بخواهیم بازیکنان را جمع کنیم. این یک اتفاق مثبت بود، مطمئن باشید امسال هم با این مدیریت و کادر فنی اتفاقات خوبی برای پرسپولیس می‌افتد.

بازیکن باتجربه تیم ملی در مورد اینکه پس از اخراج حسین کنعانی‌زادگان در بازی با ازبکستان انتقادات زیادی از او مطرح شد، گفت: خدا را شکر بازی با ازبکستان دوستانه بود و کنعانی‌زادگان در یک بازی رسمی چنین حرکتی انجام نداد تا به تیم ملی لطمه بخورد. هرچند همان جا هم به او گفتم 10 نفره بودیم و اگر در آن شرایط یک گل می‌خوردیم، شرایط برای ایران خیلی سخت می‌شد. خودش هم فهمید و مطمئن باشید این اتفاقات در تیم ملی تکرار نمی‌شود. در گذشته، در  جام ملت‌های 2019 نیز به خاطر همین اتفاق قهرمانی را از دست دادیم. اطمینان داشته باشید، باز هم خدا را شکر که این حرکت تبعاتی برای تیم ملی نداشت و به خیر گذشت.

امیری در خصوص اینکه بازیکنان تیم ملی پس از جام جهانی بسیاری از پاداش خود را صرف امور خیریه مثل آزادسازی زندانیان کردند، اما در روزهای اخیر بحث مربوط به حواله واردات خودرو و ورود برخی خودروهای لوکس و گران‌قیمت حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده است، درحالی‌که دولت این پاداش را به ملی‌پوشان داده است، اظهار داشت: درباره بحث حواله‌های خودرو هنوز هیچ چیز قطعی نیست. اگر یک نفر از بازیکنان اتومبیل خود را وارد کشور کرد و سوار آن شد، می‌توانید این سوال را بپرسید. هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این پاداش را برای ما در نظر گرفتند، در مورد کم یا زیادش صحبت نمی‌کنم. در این شرایط برای برخی‌ها که به این موضوع فکر می‌کنند، شاید موضوع خیلی بزرگی باشد اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی در خصوص اینکه آیا خودروهای واردشده متعلق به بازیکنان تیم ملی نیست، گفت: من اطلاعی ندارم،‌ اما تا جایی که می‌دانم هنوز یک ماشین هم از گمرک ترخیص نشده که بگوییم پلاک گرفته یا وارد کشور شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...