امین اسماعیل نژاد ؛ ستاره مهار نشدنی تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران با درخشش امین اسماعیل نژاد در سومین مسابقه خود در هفته نخست والیبال لیگ ملت‌ها 2023 موفق به شکست چین شد تا به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
کدخبر (192416) | 20 خرداد 1402 | ساعت 10:22
0 151
امین اسماعیل نژاد ؛ ستاره مهار نشدنی تیم ملی والیبال ایران
تیم ملی والیبال ایران با درخشش امین اسماعیل نژاد در سومین مسابقه خود در هفته نخست والیبال لیگ ملت‌ها 2023 موفق به شکست چین شد تا به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

به گزارش سرح نیوز، تیم ملی ایران مقابل چین در سومین مسابقه خود در والیبال لیگ ملت های ۲۰۲۳ به پیروزی دست یافت و در این بازی، امین اسماعیل‌نژاد یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان حریف بود و حضورش با فرم ایده‌آل در زمین، ۲۶ امتیاز را برای ایران به ارمغان آورد. ایران شروع خوبی در لیگ ملتها نداشت و در سه ست متوالی از ژاپن شکست خورد اما در همان بازی هم امین اسماعیل نژاد کیفیت مناسبی از خود نشان داد و ۱۱ امتیاز مقابل سامورایی‌ها گرفت.

امین اسماعیل نژاد در والیبال لیگ ملت ها 2023 اوج گرفت

کیفیت و عملکرد این بازیکن در بازی دوم ایران مقابل لهستان بیشتر هم شد و پشت خط زن دو متر و سه سانتی‌متری ایران مقابل ستاره‌های تیم اول رنکینگ جهانی ۱۷ امتیاز کسب کرد و نمایش قدرتمندی در حمله ایران داشت اما آن بازی در نهایت به سود لهستانی‌ها شد. امین اسماعیل نژاد اما مقابل چین آماده‌ترین فرم خود را نشان داد. امین ستاره‌ای بود که اکثر توپ‌ها به او ختم می‌شد و با حداقل خطا، توپهایش در زمین اژدهای زرد می‌خوابید. اسماعیل نژاد در سومین بازی ۲۶ امتیاز گرفت و نمایش فوق‌العاده‌ای در حمله و سرویس داشت. او چندین بار سرویس‌هایش را مستقیم تبدیل به امتیاز کرد و باقی سرویس‌های او نیز دریافت چین را به دردسر می‌انداخت. امین اسماعیل نژاد امتیازآورترین بازیکن والیبال ایران چیناوج نمایش قدرت امین اسماعیل نژاد در ست سوم و برای کسب امتیاز هشتم بود؛ او در ارتفاع بیش از سه متری با سرعت ۱۱۶ کیلومتر بر ساعت روی پاس کریمی به توپ ضربه زد و پس از برخورد به سر ژانگ، این توپ با ارتفاعی زیاد در سکوهای تماشاگران فرود آمد! ضربه‌ای که چینی‌ها را هاج و واج کرده بود.

54 امتیاز امین اسماعیل نژاد برای ایران در والیبال لیگ ملت ها 2023

اما جالب اینکه این ستاره ۲۶ ساله تنها از قدرت خود استفاده نمی‌کند بلکه او بارها هوش و ذکاوت خود را نیز به رخ کشیده و چندین امتیاز را با زدن ضربات بسیار آرام به دست دفاع یا جای خالی به دست آورده است؛ ترکیبی که از امین اسماعیل نژاد یک بازیکن هشیار و قدرتمند ساخته که انگار در زمین با همین اسلحه به مصاف حریفان می‌رود. او در این سه بازی ۵۴ امتیاز برای ایران گرفته که ۴۳ امتیاز در حمله بوده است. امین سه امتیاز روی دفاع کسب کرده و هشت امتیاز مستقیم سرویس نیز به اسمش ثبت شده است. او ستاره‌ای است که می‌تواند هر تیمی را به دردسر بیندازد و مقابل چین مهار نشدنی و با حداقل خطا نشان داد. گفتنی است که در جدول والیبال لیگ ملت ها ایران در حال حاضر با کسب یک پیروزی و دو شکست 4 امتیازی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...