انتشار تریلر فیلم جدید سیلوستر استالونه ؛ «بی مصرف ها 4» با حضور قوی ترین مرد جهان

تریلر جدیدی از فیلم «بی مصرف ها 4» منتشر شده است که در آن سیلوستر استالونه را در حال مبارزه با ادی هال، قهرمان سابق مسابقات قوی ترین مردان جهان، نشان می دهد.
کدخبر (193756) 24 خرداد 1402 | ساعت 16:24
0 200
تریلر جدیدی از فیلم «بی مصرف ها 4» منتشر شده است که در آن سیلوستر استالونه را در حال مبارزه با ادی هال، قهرمان سابق مسابقات قوی ترین مردان جهان، نشان می دهد.

به گزارش سرخ نیوز، اسطوره بازیگری یعنی سیلوستر استالونه بی‌تردید یکی از برجسته‌ترین ستارگان فیلم‌های اکشن در تاریخ سینماست. استالونه با اینکه حالا در سال‌های پایانی عمر خود به‌سر می‌برد اما هنوز هم در صنعت سینما و تولید فیلم‌های اکشن فعال است. در نخستین تریلری که از فیلم بی مصرف ها 4 منتشر شده است استالونه در حال درگیری با ادی هال (قهرمان سابق مسابقات قوی‌ترین مردان جهان) دیده می‌شود.

سیلوستر استالونه ؛ مردی که از صفر شروع کرد

کارنامه حرفه‌ای سیلوستر استالونه در دنیای سرگرمی در دهه هفتاد میلادی آغاز شد. او نخست به‌واسطه‌ی اندام عضلانی و تفکیک‌شده‌ی خود و همچنین مهارت‌های درخشان بازیگری نگاه‌ها را به‌سمت خود جلب کرد. شروع به شهرت رسیدن استالونه با مجموعه فیلم‌های محبوب راکی رقم خورد. او در این فیلم ایفاگر نقش بوکسوری بود که در مسیر دستیابی به عنوان قهرمانی جهان گام برمی‌دارد و با تمام موانع می‌جنگد. این به‌نوعی شبیه داستان زندگی خود استالونه نیز بود. مردی که از صفر آغاز می‌کرد و به اوج شهرت و محبوبیت می‌رسید. در ماه مارس سال 2021 سیلوستر استالونه عکسی از دوران بازی در فیلم راکی را منتشر کرد که او را در آماده‌ترین شرایط بدنی‌اش نشان می‌داد. استالونه فاش ساخت که برای بازی در سکانس پایانی فیلم راکی 3 در سال 1982 میزان چربی بدنش را به 2.8 درصد رسانده بود.
انتشار تریلر فیلم جدید سیلوستر استالونه ؛ بی مصرف ها 4 با حضور قوی ترین مرد جهان اگرچه سیلوستر استالونه دیگر صاحب آن فیزیک مهیب و استثنایی نیست، اما او هنوز هم عشق خود به بدنسازی را از دست نداده است و به‌طور منظم به انجام تمرینات تناسب اندام می‌پردازد. استالونه در ماه ژوئن سال 2021 با انتشار آپدیت بدنی خود و نمایش عضلات خیره‌کننده خود در ناحیه بازو مخاطبانش را مبهوت ساخت. راکی بدون شک معروف‌ترین نقشی است که سیلوستر استالونه تا بحال ایفا کرده است. با این حال اسطوره سابقه بازی در چند فیلم بلاک باستر دیگر را نیز در کارنامه خود می‌بیند؛ از جمله فیلم محبوب رمبو. در سال 2010 بود که استالونه چندین استعداد برتر از دنیای سینما و ورزش را کنار هم آورد و فرنچایز «بی مصرف ها» را کلید زد. از جمله ستارگانی که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جیسون استاتهام بازیگر فیلم‌های اکشن، جت لی اسطوره هنرهای رزمی، رندی کوچار اسطوره یو اف سی، اسکات ادکینز و... اشاره کرد.
انتشار تریلر فیلم جدید سیلوستر استالونه ؛ بی مصرف ها 4 با حضور قوی ترین مرد جهان

مبارزه سیلوستر استالونه با قوی ترین مرد جهان

سیلوستر استالونه در ماه اکتبر سال 2021 اعلام کرد که قرار است ادی هال (دارنده عنوان قوی‌ترین مرد جهان) نیز به بازیگران این فیلم اضافه شود و در بی مصرف ها 4 به ایفای نقش بپردازد. از زمان اعلام این خبر تاکنون طرفداران این فرنچایز به‌شدت منتظر بودند که ببینند هال چه نقشی را در این فیلم بر عهده خواهد داشت و با چه ظاهری در این فیلم ظاهر خواهد شد.

سیلوستر استالونه و ادی هال در بی مصرف ها 4

در تریلری که برای فیلم بی مصرف ها 4 منتشر شده است سیلوستر استالونه و ادی هال در یک صحنه اکشن مشغول درگیری با یکدیگر هستند. البته این صحنه در تریلر ثانیه‌ای بیش طول نمی‌کشد و باید منتظر بود و شکل کامل آن را در خود فیلم تماشا کرد. انتشار تریلر فیلم جدید سیلوستر استالونه ؛ بی مصرف ها 4 با حضور قوی ترین مرد جهان حدود دو ماه پیش بود که استالونه توصیه‌هایی را در خصوص کنترل شدت تمرینات به علاقه‌مندان به بدنسازی ارائه داده بود و آنها را از انجام تمرینات پرفشار و افراط‌کارانه برحذر داشته بود. او در این توصیه‌نامه جملاتی از بروس لی را نیز ذکر کرده بود. از طرف دیگر، ادی هال نیز اخیرا قصد کرده که وارد دنیای بدنسازی حرفه‌ای شود. گویا قهرمان دو دوره مستر المپیا در دسته آزاد یعنی بیگ رامی و همچنین قهرمان چهار دوره این مسابقات در دسته فیزیک کلاسیک یعنی کریس بامستد مهمترین مشوقان هال در این مسیر بوده‌اند.
فیلم بی مصرف ها 4 توسط اسکات وا کارگردانی شده و نویسندگان آن نیز کورت ویمر، تاد داگرهارت و مکس آدامز هستند. در این فیلم بازیگرانی چون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، فیفتی سنت و مگان فاکس به ایفای نقش می‌پردازند. بر اساس گزارش‌ها این فیلم در ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. اخبار جدید و حواشی سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...