انتظاری: بنیادی‌فر کنترل بازی را از دست داده بود و تجربه لازم را نداشت/ پرسپولیس با برنامه‌تر از استقلال ظاهر شد

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس با انتقاد از نحوه قضاوت بنیادی‌فر در دربی گفت: بنیادی‌فر در برخی از دقایق کنترل بازی را از دست داده بود و برای قضاوت در این دیدار تجربه لازم را نداشت.
کدخبر (16112) | 15 آذر 1400 | ساعت 12:39
0 108
انتظاری: بنیادی‌فر کنترل بازی را از دست داده بود و تجربه لازم را نداشت/ پرسپولیس با برنامه‌تر از استقلال ظاهر شد
مهاجم سال‌های دور پرسپولیس با انتقاد از نحوه قضاوت بنیادی‌فر در دربی گفت: بنیادی‌فر در برخی از دقایق کنترل بازی را از دست داده بود و برای قضاوت در این دیدار تجربه لازم را نداشت.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ کیفیت فنی دربی نود و هفتم را پایین دانسته و اظهار داشت: دربی ازنظر فنی کیفیت پایینی داشت و دلیل این اتفاق هم ترس شکست و بازی محتاطانه هر دو تیم بود. هر دو تیم تلاش می‌کردند که در وهله ول شکست نخورند و در ادامه اگر شرایط فراهم شد، پیروز مسابقه شوند. در واقع هر دو تیم احتیاط را چاشنی کار قرار داده بودند و همین مساله باعث شد تا دربی بازی زیبایی از آب در نیاید. وی ادامه داد: پرسپولیس در هفته‌های اخیر روند خوبی را شروع کرد و در دربی هم نسبت به استقلال با برنامه‌تر ظاهر شد و در بسیاری از دقایق تیم برتر میدان بود. پرسپولیس در اوایل نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد و همان تیم همیشگی بود اما از اواسط نیمه عقب نشست و جانب احتیاط را نگه داشت. به هر حال نتیجه این بازی برای هواداران، بازیکنان و سرمربی بسیار حساس است و هیچ کدام دوست ندارند که بازنده میدان باشند. به نظرم نتیجه مساوی،برای هر دو تیم راضی کننده بود اما مطمئنم پرسپولیس روند خوبش را حفظ کرده و به روزهای اوجش باز خواهد گشت. مهاجم سال‌های گذشته سرخ‌ها در تایید روند روبه رشد تیم گل‌محمدی در هفته‌های اخیر گفت: پرسپولیس در چند هفته اخیر شرایط بسیار بهتری نسبت به اوایل فصل پیدا کرده است و اگر بازیکنان تازه‌وارد با سایر اعضای تیم به هماهنگی بیشتری برسند، ما بازی‌های شاداب‌تری از پرسپولیس خواهیم دید. انتظاری با انتقاد از نحوه قضاوت بنیادی‌فر در دربی خاطرنشان کرد: بنیادی‌فر در برخی از دقایق کنترل بازی را از دست داده بود و برای قضاوت در این دیدار تجربه لازم را نداشت. دربی حساسیت بالای دارد و به نظرم جو بازی روی قضاوت بنیادی‌فر تاثیر گذاشته و در برخی از دقایق کنترل بازی را از دست داده بود. مهاجم سابق سرخ‌ها در ادامه انتقاداتش از اشتباهات داوری گفت: البته اشتباهات داوری در یکی دو سال اخیرافزایش چشم‌گیری پیدا کرده و سطح قضاوت داوران ما افت کرده است. کمیته داوران و فدراسیون باید برای ارتقاء سطح داوری لیگ راه‌حلی پیدا کنند، همه تیم‌ها برای حضور در رقابت‌ها سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام می‌دهند و برای رسیدن به قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیایی، مدت‌ها برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند و یک سوت اشتباه داور می‌تواند زحمات آنها به باد بدهد. همه تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر شده‌اند و گلایه دارند، کمیته داوران و فدراسیون باید هرچه زودتر راهکاری برای خاتمه بخشیدن به این وضع پیدا کند. انتظاری درباره روند سرخپوشان در ادامه فصل متذکر شد: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی دارد و از طرف دیگر بازی‌های سختش را در نیم‌فصل اول انجام داده و در ادامه بازی‌های ساده‌تری پیش رو دارد. به نظرم پرسپولیس در هفته‌های آینده به شرایط آرمانی خود نزدیکتر شده و جایگاه بهتری پیدا خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...