انتظاری: تمام لیگ بسیج شده بودند که پرسپولیس قهرمان نشود

مهاجم اسبق سرخپوشان گفت:پرسپولیس ۵ سال قهرمان ایران شده و قرار نیست که همیشه قهرمان شود، همچین اتفاقی غیر ممکن است. امسال تمام لیگ بسیج شده بودند که پرسپولیس قهرمان نشود و باید قبول کرد که با تمام مشکلات و موانعی که وجود داشت، تیم ما عملکرد خوبی داشته و خوب نتیجه گرفته است.
کدخبر (39494) | 27 اردیبهشت 1401 | ساعت 10:29
0 92
انتظاری: تمام لیگ بسیج شده بودند که پرسپولیس قهرمان نشود
مهاجم اسبق سرخپوشان گفت:پرسپولیس ۵ سال قهرمان ایران شده و قرار نیست که همیشه قهرمان شود، همچین اتفاقی غیر ممکن است. امسال تمام لیگ بسیج شده بودند که پرسپولیس قهرمان نشود و باید قبول کرد که با تمام مشکلات و موانعی که وجود داشت، تیم ما عملکرد خوبی داشته و خوب نتیجه گرفته است.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و از دست رفتن قهرمانی اظهار داشت: فوتبال ما خیلی بی‌نظم است، چرا وقتی بازی به سیرجان منتقل شده، حضور تماشاگران ممنوع شد؟ اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود چرا بازی را به سیرجان منتقل کردند؟ البته جدا از تمام این مسائل باید قبول کرد که پرسپولیس مقابل سپاهان خوب بازی نکرد.    وی افزود: عملکرد تیم در نیمه اول اصلا خوب نبود و بازیکنان ما تازه بعد از دریافت گل دوم به خودشان آمدند. نمی‌دانم چرا تیم تا این اندازه خسته بود و بازیکنان بدون تمرکز بازی می‌کردند، شاید بتوان گفت که هم‌زمان برگزار نشدن بازی‌ها و باخبر شدن بازیکنان ما از نتیجه بازی استقلال تیم را تحت فشار قرار داد و بازیکنان از نظر روحی_روانی تحلیل رفتند.   مهاجم سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: متاسفانه پرسپولیس در چند هفته گذشته عملکرد خوبی نداشت و به هر شکلی ما قهرمانی را از دست دادیم اما نباید فصل را تمام شده فرض کنیم و باید تیم در بازی‌های باقی مانده تلاش کند که عنوان نایب قهرمانی را از دست ندهد. فاصله امتیازی ما با سپاهان ۲ امتیاز شده و باید مراقب باشیم که نایب قهرمانی را از دست ندهیم. ما چند ۳ بازی سخت دیگر در پیش داریم و باید شرایط تیم برای بازی‌های باقی مانده بازسازی شود. متاسفانه بازیکنان ما از نظر روحی تحلیل رفته‌اند و دیگر آن انگیزه و میل به بردن در تیم مشاهده نمی‌شود.   انتظاری گفت: پرسپولیس ۵ سال قهرمان ایران شده و قرار نیست که همیشه قهرمان شود، همچین اتفاقی غیر ممکن است. امسال تمام لیگ بسیج شده بودند که پرسپولیس قهرمان نشود و باید قبول کرد که با تمام مشکلات و موانعی که وجود داشت، تیم ما عملکرد خوبی داشته و خوب نتیجه گرفته است.   مهاجم سابق سرخپوشان پیرامون انتقادات شکل گرفته علیه گل‌محمدی متذکر شد: قبول دارم که کادرفنی اشتباهاتی داشته اما متاسفانه الان جو به شکلی پیش رفته که انتقادات بدی علیه یحیی می‌شود که منصفانه نیست. هواداران حق دارند ناراحت شوند، پرسپولیس تنها دلخوشی آنهاست اما نباید گذشته را هم فراموش کرد. یحیی گل‌محمدی در این مدت افتخارات زیادی به دست آورده و بهترین مربی ایران است. ما با یحیی دو قهرمانی لیگ را به دست آورده‌ایم و نایب قهرمان آسیا شدیم. من با برخی از انتقادات موافقم اما باید منطقی فکر کرد، نباید سرمایه‌سوزی کنیم و یحیی را از دست بدهیم‌. اصلا حرفه‌ای نیست که با اولین شکست کادر را عوض کنیم و بهتر است منطقی رفتار کرد.   انتظاری افزود: یحیی با دست خالی وارد لیگ امسال شد، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس قبل شروع فصل بسته بود، تیم مدیرعامل نداشت، کارگزار نداشت و تعدادی از بازیکنان اصلی جدا شدند و یحیی با دست خالی وارد لیگ شد و تا هفته بیست و هفتم در کورس قهرمانی بود. نظرم باید منتظر باشیم تا فصل تمام شود و باشگاه یک کمیته فنی تشکیل دهد و دلایل ناکامی را بررسی کنند. به اعتقاد من باشگاه باید گل‌محمدی و مطهری را حفظ کند و یک دستیار خارجی خوب به تیم اضافه کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...