انتظاری: وزیر ورزش قلب ۴۰ میلیون پرسپولیسی را نشانه گرفته است

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است وزیر ورزش مقصر تمام مشکلات پرسپولیس است.
کدخبر (22783) | 11 بهمن 1400 | ساعت 15:26
0 80
انتظاری: وزیر ورزش قلب ۴۰ میلیون پرسپولیسی را نشانه گرفته است
سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است وزیر ورزش مقصر تمام مشکلات پرسپولیس است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از خبرورزشی، سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات این روزهای پرسپولیس و استعفای یحیی گل محمدی گفت: سال‌هاست یحیی را می‌شناسم و با او همبازی بودم. او یکی از جنتلمن‌های فوتبال ایران است و بسیار شخصیت آرام و خونسردی دارد. وقتی یحیی را عصبانی می‌کنند، مطمئن باشید کارد به استخوان او رسیده و اوضاع خیلی خراب است.

اینکه بعد از گذشت ۱۶ هفته از لیگ برتر ، بازیکنان فقط ۲۵ درصد پول گرفتند فاجعه است. من فکر می‌کنم پرسپولیس گوشت قربانی آقایان شده و هر بلایی که می‌خواهند سرش می‌آورند. من نمی‌دانم چرا وزیر ورزش آنقدر بین پرسپولیس و استقلال فرق می‌گذارد. مگر می‌شود یک پدر بین بچه‌هایش تا این حد تبعیض قائل شود.

ما فکر می‌کردیم سجادی ورزشی است و می‌تواند مشکلات ورزش و به خصوص فوتبال را حل کند ولی نمی‌دانستیم او به این شکل کار خواهد کرد. استقلال پول دارد، زمین دارد، مدیرعامل کاربلد و هیئت مدیره هم دارد و می‌بینیم که تیمش بدون حاشیه و بدون هیچ مشکلی کار می‌کند.

خب آقای سجادی چرا همان روز اول یک تیم مدیریتی خوب برای پرسپولیس نگذاشتی که الان شاهد این مشکلات نباشیم؟ به خدا فوتبال داخل زمین برگزار می‌شود و هیچ تیمی با این چیزها به موفقیت نمی‌رسد، فقط خودتان را جلوی هواداران بدنام می‌کنید. مگر می‌شود تیمی که ۵ سال متوالی قهرمان شده و ۲ بار به فینال آسیا رسیده پول نداشته باشد و یک نیم فصل اصلا مدیرعامل نداشته باشد. دلیل این همه دشمنی با پرسپولیس را نمی‌دانم ولی وزیر ورزش قلب ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را نشانه گرفته است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های روز گذشته وزیر در خصوص اینکه او مسئول تهیه زمین برای پرسپولیس نیست هم گفت: من صحبت‌های سجادی را دیدم و حرفش کاملا درست است. ولی وزیر ورزش بیاید بگوید چطور برای استقلال زمین تمرین پیدا کرد ولی به پرسپولیس رسیده می‌گوید، خودتان پیدا کنید؟ باز هم ایرادی ندارد و مدیرعامل باید این کارها را انجام دهد ولی وقتی مدیرعامل توانایی ندارد، آقای وزیر خودت مقصر هستی. می‌خواهم بدانم چه کسی برای پرسپولیس مدیرعامل انتخاب کرده است؟ مگر خود وزیر درویش را به عنوان مدیرعامل انتخاب نکرد؟ خب الان خودش باید پاسخگوی هواداران پرسپولیس باشد.

انتظاری در خصوص حضور رضا درویش در پرسپولیس هم گفت: درویش باید هرچه زودتر مشکلات را حل کند و پول به باشگاه تزریق کند. امیدوارم تا دیر نشده به خودش تکانی بدهد و یحیی را برگرداند. من و هواداران همه جوره از یحیی حمایت می‌کنیم چون بهترین نتایج را برای ما کسب کرده است. هرطور شده باید یحیی را برگرداند و پول بازیکنان را هم بدهد تا تیم به یک آرامش نسبی برسد.

به نظرم بازیکنان پرسپولییس خیلی باشرف و با غیرت هستند. آن‌ها بدون پول چنین نتایجی گرفتند که عالی بود. باید قدردان بازیکنان و کادرفنی باشیم و از آن‌ها تشکر کنیم. این تیم اگر مشکل مالی و زمین تمرین نداشته باشد، به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد و مثل آب خوردن قهرمان می‌شود. خود آقایان هم این موضوع را به خوبی می‌دانند و به همین دلیل است که هر لحظه برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کنند و به آن سنگ می‌زنند.

من به عنوان یک دوست قدیمی‌ از یحیی خواهش می‌کنم برگردد چون حضورش الان خیلی لازم است و بچه‌ها هم روحیه می‌گیرند و می‌توانند خودشان را برای سوپرجام به خوبی آماده کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...