انقلاب در ترکیب پرسپولیس!

ترکیب پرسپولیس برای فصل آتی، نسبت به لیگ بیست و یکم کاملا متحول خواهد شد.
کدخبر (56421) | 20 مرداد 1401 | ساعت 15:31
0 65
انقلاب در ترکیب پرسپولیس!
ترکیب پرسپولیس برای فصل آتی، نسبت به لیگ بیست و یکم کاملا متحول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس در نخستین هفته از رقابت های لیگ بیست‌ و دوم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب آهن خواهد بود.

پیش بینی می شود که ترکیب پرسپولیس نسبت به فصل گذشته، تغییرات زیادی داشته باشد چرا که ۱۳ بازیکن از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شده و ۹ نفر نیز به این تیم اضافه شده اند.

آخرین بار که پرسپولیس در یک دیدار رسمی به میدان رفت به هفته سی ام رقابت های فصل گذشته لیگ برتر برمی گردد که سرخ ها با ترکیب زیر وارد میدان شده و موفق شدند فجرسپاسی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان (۶۱- سعید آقایی)، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی (۶۱- فرشاد فرجی)، عالیشاه (۷۹- مهدی مهدیخانی)، حامد پاکدل (۷۴- محمد عمری)

گوهری، فرجی، عمری و سیامک نعمتی بازی با ذوب آهن را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد، سیدجلال حسینی به تازگی از مستطیل سبز خداحافظی کرده و به کادرفنی پرسپولیس اضافه شده است، علیرضا ابراهیمی (مقصد: نساجی)، رامین رضاییان (مقصد: سپاهان)، سعید آقایی (مقصد: فولاد)، محمد شریفی (مقصد: نساجی)، احسان پهلوان(مقصد: فولاد) و محمد مهدی مهدی خانی (مقصد: نامشخص) از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شده اند، عالیشاه به دلیل محرومیت و پاکدل به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند و با این حساب از بین نفرات ترکیب پرسپولیس مقابل فجرسپاسی، تنها کمال کامیابی‌ نیا و علی نعمتی هستند که باز هم در ترکیب ابتدایی تیم گل محمدی حضور خواهند داشت.

فراموش نکنیم که علی نعمتی به واسطه محرومیت مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب ثابت حضور خواهد داشت وگرنه او هم به احتمال خیلی زیاد، بازی را از روی نیمکت آغاز می کرد.

گفتنی است طبق برنامه مشخص شده برای لیگ بیست و دوم، تیم های پرسپولیس و ذوب آهن روز ۲۲ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می روند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...