اولین اخراج با لباس تیم ملی / کارت قرمز سوغاتی کنعانی زادگان از قطر

اولین کارت قرمز محمدحسین کنعانی زدگان یک اخراج جنجالی از آب در آمد و دقایقی بازی تیم ملی برابر ازبکستان را به تاخیر انداخت.
کدخبر (197485) | 31 خرداد 1402 | ساعت 08:58
0 170
اولین اخراج با لباس تیم ملی / کارت قرمز سوغاتی کنعانی زادگان از قطر
اولین کارت قرمز محمدحسین کنعانی زدگان یک اخراج جنجالی از آب در آمد و دقایقی بازی تیم ملی برابر ازبکستان را به تاخیر انداخت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یک صحنه عجیب باعث شد تا فینال رقابت های کافا بوی حاشیه و جنجال به خود بگیرد. محمدحسین کنعانی زادگان که در دور جدید برنامه های تیم ملی نیز در ترکیب اصلی حضور پیدا کرده است در بازی برابر ازبکستان با دریافت کارت زرد دوم به دلیل اعتراض اخراج شد. ببینید: خلاصه بازی ایران ۱ ازبکستان ۰ / فینال تورنمنت کافا او اولین کارت زردش را در دقیقه 66 و زمانی دریافت کرد که با ایجاد مزاحمت برای دروازه بان حریف در محوطه جریمه ازبکستان، از ایجاد یک موقعیت مسلم گلزنی روی دروازه ایران جلوگیری کرد. اخطار دوم اما به دلیل اعتراض بی مورد بود و در نهایت اخراج اما جالب است که او در حرکتی عجیب در حالی که به نیمکت اشاره می کرد بیرون نمی آید روی زمین نشست. حرکتی که با برخورد بازیکنان ازبکستان که در زمین خودشان و پیش چشم هوادارانشان یک صفر عقب بودند همراه بود و به جنجالی همگانی تبدیل شد. اولین اخراج با لباس تیم ملی / کارت قرمز سوغاتی کنعانی زادگان از قطر درباره کنعانی زادگان اما چند مورد می تواند جالب توجه باشد، او که در دو بازی از سه بازی تیم در ترکیب تیم حضور داشت در این دوره آمادگی دوره های قبلی را نداشت. او هنوز هم یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران و آسیاست اما در بازی فینال آن بازیکن کم اشتباه نبود و دو اشتباهش منجر به اخراجش هم شد.

روند رو به رشد اخراج های محمد حسین کنعانی زادگان

نکته دیگر اینکه کنعانی زادگان تا قبل از حضورش در فوتبال قطر تا به حال از داوران کارت قرمز نگرفته بود اما در دو فصل پیاپی حضورش در قطر دو بار کارت قرمز گرفته و امروز نیز اولین اخراج با لباس تیم ملی را تجربه کرد. اولین اخراج با لباس تیم ملی / کارت قرمز سوغاتی کنعانی زادگان از قطر مدافع 29 ساله تیم الاهلی قطر در لیگ بیستم و زمانی که لباس پرسپولیس را می پوشید یکبار تا آستانه دریافت کارت قرمز پیش رفته بود اما حضور به موقع و خشن کریم باقری ماجرا را فیصله داد. در بازی با فولاد زمانی که محمدحسین زاهدی فر به اشتباه خطای پنالتی او را اعلام کرد کنعانی زادگان کنار زمین به اعتراض و حتی خودزنی پرداخت. به طوری که غیرقابل مهار نشان می داد و کسی به غیر از کریم باقری نتوانست آرامش کند. او شانس آورد که در آن بازی اخراج نشد اما آمار اخراج هایش در دو فصل اخیر افزایش پیدا کرده است و شاید این یک هشدار برای این بازیکن مهم بخش دفاعی تیم ملی باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...