اولیویه ژیرو، ستاره‌ پنهان فرانسه

در شب درخشش امباپه در ترکیب تیم ملی فرانسه، اولیویه ژیرو تبدیل به بهترین گلزن تیم ملی فرانسه شد.
کدخبر (106173) | 14 آذر 1401 | ساعت 10:41
0 344
اولیویه ژیرو، ستاره‌ پنهان فرانسه
در شب درخشش امباپه در ترکیب تیم ملی فرانسه، اولیویه ژیرو تبدیل به بهترین گلزن تیم ملی فرانسه شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فرانسه در سومین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی موفق به کسب پیروزی قاطعانه ۳-۱ مقابل لهستان شد. در جریان این بازی کیلیان ام‌باپه دو و ژیرو یک بار برای خروس‌ها گلزنی کردند. در شبی که ام‌باپه با نمایش خیره کننده‌اش لب‌ها را به تحسین گشود ژیرو هم با گلزنی‌اش یک پله بالاتر از تیری هانری ستاره سابق آرسنال و بارسلونا به برترین گلزن تاریخ فرانسه تبدیل شد.

اولیویه ژیرو تیم ملی فرانسه

ژیرو از سری بازیکنانی است که با وجود درخشش های متوالی و کسب تقریباً تمام جام های مهم فوتبال کمتر نامش در رسانه‌ها شنیده می‌شود. فتح جام جهانی با تیم ملی فرانسه، 4 قهرمانی در جام حذفی انگلیس، ۳ قهرمانی در سوپر جام انگلیس، قهرمانی در لیگ ۱ فرانسه، قهرمانی در سری‌ آ ایتالیا، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به اضافه کسب عنوان آقای گلی در تیم ملی فرانسه، مجموعه باشکوهی از افتخارات را برای او به ثبت رسانده است.

گرچه نمی توان منکر افت فاحش او در چلسی شد اما درخشش فوق‌العاده در میلان و شکستن طلسم پیراهن شماره ۹ این تیم در 36 سالگی نشان از آمادگی بالای این ستاره فرانسوی دارد. حالا باید صبر کرد و دید که ژیرو و سایر همبازیانش می‌توانند از عنوان قهرمانی خودشان در جام جهانی دفاع و نامشان را جاودانه کنند یا دست سرنوشت تقدیر دیگری برایشان رقم خواهد زد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...