او باید به فکر مراسم ختم خود باشد! / مسابقه‌ای احتمالی بین مایک تایسون و لوگان پاول ؟

شایعاتی مبنی بر برگزاری مبارزه بین مایک تایسون و لوگان پاول در WWE به گوش می رسد؛ اتفاقی که واکنش مثبت مایک آهنی و هواداران را هم به دنبال داشته است.
کدخبر (175426) | 14 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:51
0 649
او باید به فکر مراسم ختم خود باشد! / مسابقه‌ای احتمالی بین مایک تایسون و لوگان پاول ؟
شایعاتی مبنی بر برگزاری مبارزه بین مایک تایسون و لوگان پاول در WWE به گوش می رسد؛ اتفاقی که واکنش مثبت مایک آهنی و هواداران را هم به دنبال داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون اسطوره بوکس اخیرا به مسابقه ای احتمالی کشتی کج با لوگان پاول یکی از ستارگان حال حاضر WWE اشاره کرده است. با وجود اینکه اکثر مردم مایک تایسون را به عنوان قهرمان سابق دسته سنگین وزن در بوکس به یاد می‌آورند، او در گذشته برای مدتی طولانی، با کشتی گیران حرفه‌ای همکاری داشته است. مایک آهنین اولین بار پس از اینکه مجوز بوکس او تعلیق شد، در سال 1997 در WWE حضور پیدا کرد و در این مدت، 3.5 میلیون دلار درآمد کسب کرد. او باید به فکر مراسم ختم خود باشد / مسابقه ای احتمالی بین مایک تایسون و لوگان پاول ؟

اشتیاق مایک تایسون برای مبارزه با لوگان پاول در کشتی کج

پاول اما هم اکنون حدود یک سال است که در WWE فعالیت می‌کند و یکی از سریعترین ستارگان رو به رشد این سازمان به شمار می‌آید. لوگان پاول پیش از ورود به WWE، هیچ سابقه و پیش زمینه ای نداشت و به همین دلیل با انتقادات زیادی رو به رو شد و بسیاری باور داشتند که او نمی‌تواند به هیچ موفقیتی در WWE دست پیدا کند. با این حال او خودش را به خوبی به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای ثابت کرد و هم اکنون به نظر می‌رسد که مایک تایسون مشتاق است تا با او در مسابقه ای در WWE، رو در رو شود. مایک تایسون اخیرا با Forbes مصاحبه کرده و گزارشگر این برنامه با اشاره به ادغام WWE و UFC، در رابطه با این مسابقه احتمالی از مایک آهنین سوال کرد. تایسون نیز در پاسخ اظهار کرد که بسیار مشتاق است تا با او کشتی بگیرد و به صراحت عنوان کرد که به راحتی این یوتیوبر را شکست خواهد داد. او گفت:
آیا تاکنون دیدی که من چطور کشتی می‌گیرم؟ من قطعا با او کشتی خواهم گرفت! من او را له خواهم کرد! با این حال من واقعا او را دوست دارم.
او باید به فکر مراسم ختم خود باشد / مسابقه ای احتمالی بین مایک تایسون و لوگان پاول ؟ شایعاتی که در رابطه با کشتی مایک تایسون و لوگان پاول در WWE وجود دارد باعث شده تا افراد زیادی از جمله متخصصان پیش بینی خود را نسبت به این کشتی بیان کنند. طرفداران نیز هیچگاه منتظر نمی‌مانند و در اسرع وقت، نظرات خود را در رابطه با این شایعات اظهار می‌کنند.

واکنش طرفداران به کشتی احتمالی مایک تایسون و لوگان پاول

یکی از کاربران اظهار کرده که در صورت برگزاری این کشتی، لوگان پاول باید به فکر مراسم ختم خود باشد. او نوشت:
لوگان پاول باید برای این کشتی، به فکر مراسم ختم خود باشد.
کاربر دیگری از همین حالا حاضر بود تا بلیط خود را برای تماشای این مسابقه رزرو کند. او نوشت:
من حاضرم پول بدهم تا این کشتی را تماشا کنم!
او باید به فکر مراسم ختم خود باشد / مسابقه ای احتمالی بین مایک تایسون و لوگان پاول ؟ با این حال طرفداران دیگری وجود دارند که مایلند مبارزه آن ها را در رینگ بوکس و در رینگ WWE ببینند. یکی از این طرفداران نوشت:
من ترجیح می‌دهم که مبارزه تایسون و لوگان پاول را در رینگ بوکس تماشا کنم.
شخص دیگری با اشاره غیر مستقیم به درگیری تایسون در یکی از پروازهایش در هواپیما اظهار کرد:
شاید تایسون بتواند کار پاول در هواپیما تمام کند و آن ها اصلا وارد رینگ کشتی نشوند!
کشتی احتمالی مایک تایسون و لوگان پاول در WWE توجه زیادی را به خود جلب کرده است. برخی از این ایده استقبال می‌کنند درحالی که برخی دیگر با برگزاری این کشتی مخالف هستند و نظر دیگری دارند. به هر حال، هیجان و هیاهوی پیرامون این مسابقه احتمالی نشان می‌دهد که چقدر این دو شخصیت پرطرفدار هستند و چقدر می‌توانند هیجان را به هر مبارزه ای تزریق کنند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...