ایران آماده میزبانی از مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان

رئیس سازمان لیگ کشتی از آمادگی ایران برای برگزاری جام باشگاه‌های کشتی فرنگی و آزاد و جهان گفت.
کدخبر (126389) | 25 دی 1401 | ساعت 08:42
0 63
ایران آماده میزبانی از مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان
رئیس سازمان لیگ کشتی از آمادگی ایران برای برگزاری جام باشگاه‌های کشتی فرنگی و آزاد و جهان گفت.

به گزارش سرخ نیوز، حمید یاری در خصوص برگزاری جام باشگاه جهان کشتی آزاد و فرنگی اظهار داشت: با توجه به تقویم شلوغ فدراسیون امسال این رقابت ها را دیر آغاز خواهیم کرد. اما چیزی که مهم است برگزاری این مسابقات خواهد بود، چرا که در جلسه‌ای که کادر فنی تیم های ملی آزاد و فرنگی با رئیس فدراسیون داشتند تأکید بر برگزاری این رقابت ها است. جام باشگاه‌های جهان طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده است برگزار می‌شود. تیم سپاهان اصفهان برای میزبانی از این رقابت ها اعلام آمادگی کرده است و نامه کتبی آن هم به دست ما رسیده که فردا طی یک جلسه تمام مباحث میزبانی و دعوت از تیم های مدنظر را با نمایندگان این باشگاه صحبت خواهیم کرد. همچنین این مسابقات به عنوان مسابقات رسمی در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت خواهد شد و روزهای 4 و 5 اسفندماه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی درباره جام باشگاه‌‎های جهان کشتی آزاد عنوان کرد: در خصوص جام باشگاه‌های کشتی آزاد باید بگویم که اسپانسر دوم این رقابت ها هم به دلیل مسائل مختلف مالی میزبانی از این رقابت ها را قبول نکرد. ما در نهایت موضوع کشتی آزاد را با 3 اسپانسر مطرح کردیم، مشترکا میزبانی را قبول کنند تا مشکلی پیش نیاید. امیدوارم در روزهای آینده کار اسپانسری این مسابقات هم حل شود و در روزهای 28 و 29 بهمن ماه الین مسابقات را برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ کشتی افزود: حقیقت امر در خصوص جام باشگاه‌های جهان در کشتی آزاد جوایز دلاری است که با توجه به نوسان نرخ ارز اسپانسرها مشکل داشتند. در این بحث فدراسیون کمی این موضوع را برای تیم های حاضر در این رقابت‌ها را آسان کردیم تا تیم ها با خیال راحت وارد این رقابت ها شوند.

یاری با اشاره به دعوت روسیه برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان گفت: ببینید ما یک مشکل دیگر هم داریم، آن هم این است کادر فنی و مدیر تیم ملی کشتی آزاد تأکید دارند تا روسیه در این رقابت‌ها حضور داشته باشند این موضوع باعث می شود تا نتوانیم رقابت های جام باشگاه‌های جهان کشتی آزاد را زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار کنیم. چرا که روس ها از حضور در مجامع بین المللی محروم هستند و ما اگر بخواهیم روس ها در این رقابت‌ها حضور داشته باشند به مشکل خواهیم خورد. این موضوع را هم به این عنوان مطرح کردم که تیم های حاضر در این رقابت ها هم مشخص خواهند شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...