اینزاگی: اشتباهات داور پیروزی را از ما گرفت

سرمربی اینتر پس از تساوی برابر مونزا در رقابت‌های سری A گفت: بسیار ناراحت و عصبانی هستم اشتباهات داوری باعث شکست ما در این بازی شد.
کدخبر (122947) | 18 دی 1401 | ساعت 07:09
0 91
اینزاگی: اشتباهات داور پیروزی را از ما گرفت
سرمربی اینتر پس از تساوی برابر مونزا در رقابت‌های سری A گفت: بسیار ناراحت و عصبانی هستم اشتباهات داوری باعث شکست ما در این بازی شد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از مدیاست، در هفته هفدهم رقابت‌های سری A اینتر در دیدار با مونزا به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کرد. تا نرآتزوری دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد. اینتر در این بازی با نتیجه دو بر یک جلو بود و گل سوم را هم به ثمر رساند اما داور این گل را مردود اعلام کرد این درحالی بود که تصاویر تلویزیونی چنین چیزی را نشان می داد. در نهایت مونزا در آخرین دقیقه گل تساوی را زد تا این بازی برنده نداشته باشد. سیمئونه اینزاگی بعد از بازی گفت: بله ما بسیار عصبانی هستیم چرا که گل سالم ما مردود اعلام شد. در صحنه گل سوم دو بازیکن مونزا به هم برخورد کردند اما داور خطای بازیکن ما را گرفت. متاسفانه بعد از ۵ سال از به کارگیری داور ویدئویی چنین اشتباهی رخ می‌دهد. ما با اشتباه فاحش داوری پیروزی را از دست دادیم. او درباره ضعف تعویض های اینتر گفت: من اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. همه بازیکنان اینتر مهم و تاثیرگذار هستند. ۳ روز پیش تعویض‌های ما برابر ناپولی سرنوشت ساز ظاهر شدند و پیروزی را رقم زدند. این طبیعی است که همیشه بازیکنان تعویضی سرنوشت ساز ظاهر نشوند. اینزاگی در پایان گفت: از این تساوی بسیار ناراحت و متاسف هستیم. می‌دانستیم که مونزا تیمی منظم و بسیار پر تلاش است. آسیب دیدگی کالهاناوغلو و بارلا شرایط را برای ما سخت کرد. امیدوار هستیم که آسیب دیدگی این دو بازیکن جدی نباشد. اینتر با تساوی در این بازی با ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت تا اختلاف این تیم با ناپولی صدرنشین با وجود یک بازی بیشتر به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...