این بارسلونا بوی گذشته را نمی دهد/ در نیوکمپ منابع هست منافع بیشتر 

باشگاه بارسلونا فصل گذشته در تمام عناوین ورزشی موفق به فتح لیگ‌های حاضر در آن‌ها شد تا سال خوبی از لحاظ فنی داشته باشند.
کدخبر (201548) | 10 تیر 1402 | ساعت 07:18
0 109
این بارسلونا بوی گذشته را نمی دهد/ در نیوکمپ منابع هست منافع بیشتر 
باشگاه بارسلونا فصل گذشته در تمام عناوین ورزشی موفق به فتح لیگ‌های حاضر در آن‌ها شد تا سال خوبی از لحاظ فنی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بحران مالی کاتالان‌ها در طی چند سال اخیر به مهم‌ترین معضل این تیم تبدیل شده است و ایجاد بالانس هزینه‌های تیم با وجود قوانین سختگیرانه لالیگا، کار را برای آن‌ها دشوارتر کرده است. این معضل تا جایی پیشرفت که آن‌ها حتی مجبور به کنار گذاشتن ستارگان تیمشان مثل پیکه و بوستکس و آلبا و علی‌الخصوص لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و کاپیتانشان شدند تا با کاهش دستمزدها بتوانند از پس مخارج جاری و هزینه‌های تیم بربیایند. اما سؤال مطرح شده اینجاست که آیا واقعاً پول، معضل اصلی ایجاد شده در بارسلونا است یا پای مسائل مهم‌تری به وسط خواهد آمد.

نقل و انتقالات بارسلونا به دلیل مشکلات مالی

در همان پنجره‌ای که لیونل مسی جمع کاتالان‌ها را ترک کرد، مدیران وقت تیم با پرداخت مبلغ ۵۶ ملیون یورو به منچسترسیتی، فران تورس را از این تیم به خدمت گرفتند. در همین پنجره نقل و انتقالاتی حال حاضر، که در خلال آن، خیل عظیم ستارگانشان را از دست دادند و حتی شبکه تلویزیونی‌شان را هم به حالت تعلیق در آوردند، حاضر به پرداخت مبلغی نزدیک به ۴۵ ملیون پوند برای جذب نوس، هافبک پرتغالی ولورهمپتون، شده بودند. شاید در ظاهر، خروج این بازیکنان فشار بیشتری را بر دوش مدیریت تیم بگذارد اما حقیقت ماجرا اینجاست که با خروج این نفرات، جو رختکن نیوکمپ کاملاً تحت کنترل مدیران تیم خواهد بود و بدون دردسر تیم را کنترل خواهند کرد. کما اینکه بازیکنان جدا شده تیم، هنوز هم بعد از گذشت چند هفته از خروج از باشگاه بر علیه مدیریت تیم مصاحبه‌های طوفانی می‌کنند که می‌توان از آن‌ها چنین نتیجه گرفت: در بارسلونا پول هست و مشکلات و مسائل مالی قابل حل هستند، اما منافع مدیران تیم است که مشخص می‌کند منابع مالی در کجا و در چه زمینه‌ای خرج شوند. آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...