این تیم منحوس؛ دینامو زاگرب کابوس مربیان لیگ برتری

در اولین شب از هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان 2022، تیم دیناموزاگرب که صادق محرمی را در ترکیب خود داشت موفق شد با یک گل چلسی را شکست دهد.
کدخبر (66230) | 16 شهریور 1401 | ساعت 16:15
0 115
این تیم منحوس؛ دینامو زاگرب کابوس مربیان لیگ برتری
در اولین شب از هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان 2022، تیم دیناموزاگرب که صادق محرمی را در ترکیب خود داشت موفق شد با یک گل چلسی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چلسی در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم کوچکی مثل دینامو زاگرب شکست خورد تا همین باخت کار توماس توخل را یکسره کند. گفته می‌شود. تاد بولی مالک جدید باشگاه چلسی در مورد اخراج مربی آلمانی که نتایج مناسبی در لیگ هم نگرفته بود، پیش از بازی گذشته تصمیمش را گرفته بود. آبی‌های لندن در لیگ طی 6 هفته دو شکست را مقابل ساوتهمپتون و لیدز متحمل شده و در رده ششم جدول قرار گرفته بودند. تیم توخل در حالی مقابل وستهم، لستر و اورتون به پیروزی رسیده بود که آنچنان نمایش قابل قبولی در این بازی‌ها هم نداشت و مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود. احتمالا اگر تیم‌های رقیب خوش‌شانس بودند تعداد باخت‌های چلسی بیش از دو شکست بود. این مربی آلمان در ژانویه 2021 هدایت چلسی را بر عهده گرفت و تنها 6 ماه پس از انتخاب، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. او در ادامه قهرمانی سوپرجام اروپا و قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را بدست آورد تا حالا که درهای خروج باشگاه را روبروی خود می‌بیند، با 3 جام و رسیدن به 5 فینال مختلف این باشگاه را ترک کند. صادق محرمی مقابل چلسیمالکان جدید تاد بولی و بهداد اقبالی بر اساس برنامه‌های توخل در تابستان 270 میلیون پوند برای تیم هزینه کردند و کالیدو کولیبالی، مارک کوکورلا، وسلی فوفانا، رحیم استرلینگ و پیر امریک اوبامیانگ را به خدمت گرفتند. اما توخل اکنون تنها کسی است که بهای شروع بد در فصل جدید را پرداخته است. با این حال سران باشگاه بر این باور هستند که تغییرات را در زمان مناسبی ایجاد کردند تا روند انتقال و تحول از دوره رومن آبراموویچ ادامه پیدا کند. در بیانیه باشگاه لندنی آمده است: امروز باشگاه از توماس توخل جدا شد. باشگاه به نیابت از تمام اعضایش از توخل و تمام کادرفنی‌اش به دلیل زحماتشان تقدیر و تشکر می‌کند. توخل جایگاه خود را در باشگاه چلسی بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان ماندگار کرد و از او تشکر می‌شود. بعد از گذشت 100 روز از مدیریت جدید تصمیم‌گیری شد که اکنون زمان رفتن توخل رسیده است و این بهترین تصمیم بود. مربیان و اعضای کادرفنی روند تمرینات را پی می‌گیرند و ما را برای بازی‌های پیش رو آماده خواهند کرد.". در این بیانیه آمده که در سریعترین زمان ممکن سرمربی جدید انتخاب خواهد شد اما رسانه‌های به محض اخراج توخل، گمانه‌زنی‌های خود را آغاز کرده‌اند و از گراهام پاتر، سرمربی فعلی برایتون به عنوان اصلی‌ترین گزینه یاد می‌کنند. اگرچه نام زین‌الدین زیدان و مائوریسیو پوچتینو هم در کنار نام پاتر، دیده می‌شوند. گراهام پاتر و پوچتینواین اولین بار نیست که شکست مقابل دینامو زاگرب، چنین بهای سنگینی برای یک مربی لیگ برتری ایجاد می‌کند. پیش از این در سال 2021 شکست 3 بر صفر تاتنهام در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، موجب شد خوزه مورینیو تنها چند روز پیش از فینال کارابائو کاپ مقابل منچسترسیتی، اخراج شود. دنی مورفی بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس درباره اخراج توخل می‌گوید "واقعا شوکه شدم. فکر می‌کنم برای چنین کاری خیلی زود بود. آنها در بازی شب قبل هم بر بازی مسلط بودند اما باخت در آن باعث شد به مالکان جدید فشار زیادی بیاید و تصمیم‌شان را بگیرند. من فکر نمی‌کنم که شکست مقابل تیم کروات، تنها عامل اخراج توخل باشد. تاد بولی نشان داد که چیزی از فوتبال نمی‌فهمد".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...