این لژیونر قصد بازگشت ندارد؛ نه استقلال و نه تیم‌های عربی

کاوه رضایی قصدی برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.
کدخبر (40648) | 03 خرداد 1401 | ساعت 06:54
0 50
این لژیونر قصد بازگشت ندارد؛ نه استقلال و نه تیم‌های عربی
کاوه رضایی قصدی برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، علیرغم اخبار زیادی که مبنی بر بازگشت کاوه رضایی به استقلال در رسانه ها شنیده می شود این بازیکن قصد دارد فوتبالش را در فوتبال اروپا ادامه دهد. این بازیکن در سال ۹۶ بعد از یک فصل بازی در جمع آبی پوشان به شارلوا بلژیک پیوست و در این تیم خوش درخشید. رضایی در ادامه با قراردادی ۵ میلیون یورویی به تیم کلوب بروژ پیوست و گرانترین بازیکن این تیم لقب گرفت اما نتوانست عملکرد خوبش را تکرار کند و به قدری ضعیف ظاهر شد که رسانه های بلژیکی از وی به عنوان بدترین خریدهای تیم بروژ در ۱۰ سال اخیر یاد کرد.

 رضایی طی مدتی که پیراهن این تیم را بر تن داشت 2 بار به صورت قرضی راهی شارلوا شد و بازی‌های خوبی انجام داد و توانست بار دیگر درخشش را از سر بگیرد و ۱۲ گل و ۴ پاس‌گل به جای بگذارد. بازگشت به کلوب بروژ مساوی بود با ناکامی دوباره این بازیکن و قرار گرفتن نامش در لیست مازاد این تیم.

رضایی در تابستان گذشته از کلوب بروژ به اودهرلی پیوست و در ۱۲ مسابقه ای که در ترکیب این تیم بود موفق به گلزنی نشد و در لیست مازاد قرار گرفت. او در مجموع طی ۵ فصلی که در تیم های بلژیکی بوده آمار ۴۲ گل و ۱۴ پاس گل را بر جای گذاشته. این بازیکن تصمیم دارد فوتبالش را دور از بلژیک ادامه دهد و برای حضور در لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله لیگ حرفه ای قطر و امارات علاقه نشان نداده، مگر اینکه از سر اجبار و در صورتی که نتواند به تیم مناسبی بپیوندد تیم های عربی را برای بازی انتخاب کند. از استقلال به عنوان تیم های خواهان این بازیکن یاد می شود. این در شرایطی است که رضایی قصدی برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران ندارد. ناگفته نماند که رضایی در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد به شمار می رود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...