بادامکی: تغییرات مداوم مدیریتی به پرسپولیس لطمه زده است

هافبک سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس امسال با مشکلات زیادی مواجه بود و تغییرات مداوم مدیریتی اصلاً مجالی برای حل مشکلات دیگر باقی نگذاشت.
کدخبر (25453) | 26 بهمن 1400 | ساعت 14:05
0 93
بادامکی: تغییرات مداوم مدیریتی به پرسپولیس لطمه زده است
هافبک سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس امسال با مشکلات زیادی مواجه بود و تغییرات مداوم مدیریتی اصلاً مجالی برای حل مشکلات دیگر باقی نگذاشت.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، از عملکرد پرسپولیس مقابل نساجی تمجید کرده و اظهار داشت: پرسپولیس مقابل نساجی خیلی خوب بازی را شروع کرد و در ده دقیقه ابتدایی بازی ۲ گل به ثمر رساند. شروع خوب بازی باعث شد تا پرسپولیس بتواند کنترل بازی را در دست بگیرد و در ادامه نیز بازی را خوب کنترل کند. وی تصریح کرد: نساجی تیم‌ بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و فوتبال خوبی هم به نمایش می‌گذارد. پرسپولیس مقابل نساجی کار سختی داشت و غیبت چند تن از مهره‌های کلیدی تیم، کار را سخت‌تر هم کرده بود. اما پرسپولیس هوشمندانه بازی کرد و ۳ امتیاز مهم را به دست آورد. هافبک سابق سرخپوشان درباره روند پرسپولیس در ادامه فصل خاطر نشان کرد: اگر تمام بازیکنان در اختیار کادرفنی باشند، شرایط پرسپولیس بهبود پیدا می‌کند و می‌تواند با سایر مدعیان بر سر قهرمانی مبارزه کند. اما اگر مصدومیت‌ها ادامه پیدا کند، پرسپولیس به مشکل برخواهد خورد. باید پذیرفت که سایر مدعیان مخصوصاً استقلال و سپاهان از نظر تعداد بازیکن و امکانات مالی شرایط بسیار بهتری نسبت به پرسپولیس دارند. پرسپولیس در برخی از پست‌های حساس مثل مهاجم و هافبک با کمبود بازیکن مواجه است و این مسئله می‌تواند به تیم ضربه بزند. پیشکسوت پرسپولیس گفت: البته باید شرایط مدیریت پرسپولیس را هم درک کرد؛ متاسفانه پرسپولیس امسال از نظر مدیریتی و مالی با مشکلات زیادی مواجه بود و تغییرات مداوم مدیریتی اصلاً مجالی برای حل مشکلات دیگر باقی نگذاشت و همین مسئله ضربه زیادی به تیم وارد کرد. من شناختی از درویش ندارم اما از زمانی که مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفته با چالش‌های زیادی مواجه شده و بسته شدن مداوم‌ پنجره نقل و انتقالاتی زمان و انرژی تیم را اتلاف کرد و عملاً نتوانست در نقل و انتقالات وارد شود و بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کند.‌ از طرف دیگر وقتی مشکلات مالی زیاد باشد، مجالی برای حضور قدرتمند در نقل و انتقالات نیست و متاسفانه پرسپولیس نتوانست بازیکنان مدنظرش را جذب کند. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...