بادامکی: هرکاری می کنند که پرسپولیس قهرمان نشود

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازی دربی اهمیت خیلی زیادی دارد چون هر دو تیم نمی‌خواهند در این مسابقه نتیجه بر خلاف میل هوادارانشان کسب کنند.
کدخبر (28436) | 14 اسفند 1400 | ساعت 17:05
0 86
بادامکی: هرکاری می کنند که پرسپولیس قهرمان نشود
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازی دربی اهمیت خیلی زیادی دارد چون هر دو تیم نمی‌خواهند در این مسابقه نتیجه بر خلاف میل هوادارانشان کسب کنند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از خبرورزشی، با حسین بادامکی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر و دیدار آینده این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت‌وگویی انجام شده که در ادامه می‌خوانید. شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟ بعد از برتری مقابل تیم خوب مس و البته توقف استقلال ، اوضاع در جدول بهتر شده است. من فکر می‌کنم پرسپولیس نمایش خوبی مقابل حریفش داشت و برد مهمی را بدست آورد. امیدوارم بچه‌ها بتوانند همین روند را تا پایان فصل ادامه دهند. اینکه می‌گویند بازی‌های پرسپولیس بعد از دربی نسبت به استقلال راحت‌تر است را قبول دارید؟ درست است که بازی‌های پرسپولیس از شروع نیم فصل سخت بوده ولی ما بازی راحت در لیگ برتر نداریم. همه تیم‌ها نشان داده‌اند برای متوقف کردن پرسپولیس به مصاف این تیم می‌روند و در واقع امسال همه می‌خواهند کاری کنند که این تیم برای بار ششم قهرمان نشود. دربی پیش رو را چطور می‌بینید؟ بازی دربی اهمیت خیلی زیادی دارد چون هر دو تیم نمی‌خواهند در این مسابقه نتیجه بر خلاف میل هوادارانشان کسب کنند. طبعا استقلال و پرسپولیس برای برد در بازی وارد چنین مسابقه‌ای می‌شوند ولی نباید فراموش کرد که بازی‌های قبل و بعد از دربی در روند قهرمانی تیم‌ها مهم است و حتی یک لغزش از سوی دو تیم باعث می‌شود دیگری از فرصت استفاده کند.به نظرم این بازی تاثیر مستقیم در تعیین قهرمان این فصل دارد و برنده دربی شانس بالایی برای قهرمانی دارد. امیدوارم به عنوان یک پرسپولیسی تیم مورد علاقه ام برنده دربی باشد. نظر شما  در خصوص تصمیم گل‌محمدی  برای نیمکت نشینی لک و همچنین عدم حضور فرشاد فرجی در لیست بازی با مس چیست؟ من در پدیده از گل‌محمدی شناخت پیدا کردم، او همیشه سعی می‌کند بازیکنانش را آماده نگه دارد تا در مواقع حساس از آنها بهترین استفاده را داشته باشد.پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا گل‌محمدی بهتر از همه می‌داند که چرا فرجی در لیست تیم قرار نگرفته است. او از نفرات دیگر استفاده کرده چون حتما آنها را آماده دیده است. بازی با صنعت نفت را چطور ارزیابی می‌کنید؟ قطعا بازی راحتی نخواهد بود و بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هم این موضوع را به خوبی می‌دانند. پرسپولیس فقط ۳ امتیاز را می‌خواهد و برای برد بازی خواهد کرد. آرزوی قلبی من این است که پرسپولیس این بازی را ببرد و در پایان فصل هم برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...