بارسلونا هنوز هم حسرت می‌خورد!

لائوتارو مارتینز، ستاره جوان اینتر به زیبایی موفق به باز کردن دروازه آتالانتا شد.
کدخبر (4165) | 03 مهر 1400 | ساعت 17:16
0 117
بارسلونا هنوز هم حسرت می‌خورد!
لائوتارو مارتینز، ستاره جوان اینتر به زیبایی موفق به باز کردن دروازه آتالانتا شد.

به گزارش سرخ نیوز؛ در فصل تابستان و با جدایی روملو لوکاکو، هواداران اینتر نگران عملکرد این تیم در بخش هجومی بودند، اما در هفته های ابتدایی فصل که این تیم در این زمینه درخشان ظاهر شده است. ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی و باتجربه اینتر در همین بدو ورود کارنامه درخشانی داشته و لائوتارو مارتینز نیز در اوج آمادگی قرار دارد. خواکین کوره‌آ، دیگر مهاجم جدید نراتزوری نیز تا قبل از مصدومیت عملکرد خوبی در ترکیب اینتر نشان داده بود.

اما لائوتارو مارتینز امروز در همان دقایق ابتدایی دیدار مقابل آتالانتا به زیبایی توانست دروازه حریف را باز کند. روی ارسال تماشایی نیکو بارلا از سمت راست، لائوتارو مارتینز با ضربه ای والی و استثنایی موفق به گلزنی شده و تیمش را در این دیدار حساس پیش انداخت. البته آتالانتا در اواسط نیمه اول دو بار گل رسیده و در زمین اینتر پیش افتاد.

در تابستان سال گذشته بود که بارسلونا تلاش زیادی برای جذب لائوتارو مارتینز انجام داده و تا آستانه خرید این بازیکن نیز پیش رفت، اما مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا مانع این انتقال شد. حالا و در روزهایی که بارسلونا به شدت از نداشتن یک مهاجم تمام عیار رنج می برد، تماشای درخشش لائوتارو مارتینز در ترکیب اینتر بیشتر از گذشته هواداران این تیم را ناراحت می کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...