بازگشت اینتر به صف مشتریان ستاره ایرانی/ اینزاگی برای جذب طارمی دست به کار شد

در حالی که به‌نظر می‌رسد تاتنهام هاتسپر مشتری اصلی ستاره ایرانی است، رسانه معتبر پرتغالی خبر از بازگشت اینتر به صف مشتریان می‌دهد.
کدخبر (217160) | 16 مرداد 1402 | ساعت 10:59
0 117
بازگشت اینتر به صف مشتریان ستاره ایرانی/ اینزاگی برای جذب طارمی دست به کار شد
در حالی که به‌نظر می‌رسد تاتنهام هاتسپر مشتری اصلی ستاره ایرانی است، رسانه معتبر پرتغالی خبر از بازگشت اینتر به صف مشتریان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان، فهرستی با سه نام را برای جانشینی روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی این تیم که بعد از پایان دوران قرضی‌اش در این تیم، به چلسی بازگشته است را در اختیار باشگاه قرار داده است. این خبر را «ابولا»، رسانه معتبر پرتغالی، منتشر کرد و در ادامه نوشت:

نام مهدی طارمی در این لیست سه نفره وجود دارد.
براساس گزارش ابولا، مهاجم ایرانی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه باشگاه پورتو است و اکنون یکی از گزینه‌های اصلی سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به‌حساب می‌آید. البته نام فولارین بالوگان، بازیکن آرسنال و آلوارو موراتا نیز طی روزهای گذشته توسط رسانه مشهور گاتزتا دلا اسپور ایتالیا به‌عنوان دو گزینه دیگر سرمربی فینالیست لیگ قهرمانان مطرح شدند. با این حال و طبق گزارش رسانه پرتغالی، خرید احتمالی طارمی یا بالوگون و موراتا به خروج دائم خواکین کوریا از اینترمیلان بستگی دارد. سیمونه اینزاگی بازی‌های ستاره ایرانی خط حمله پورتو را به‌خوبی و از نزدیک دیده است. او فصل گذشته در دو بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر به میدان رفته بود. براساس آنچه در رسانه‌های مختلف در روزهای اخیر در ارتباط با آینده مهدی طارمی به گوش می‌رسد، مشخص است همانطور که انتظار می‌رفت، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی نقل و انتقالات و پایین آمدن تب بازار، او بار دیگر به سبد تیم‌های مطرح اروپایی برگشته است. حالا که تاتنهام در حال شمارش و جور کردن پول این انتقال است، بار دیگر نام اینترمیلان مطرح و از علاقه سیمونه اینزاگی خبر داده می‌شود. و البته این سؤال - فانتزی - می‌تواند جالب باشد که طارمی در صورتی که در مقام انتخاب قرار بگیرد، بین اینترمیلان قهرمان سابق، نائب قهرمان فصل گذشته اروپا و تاتنهام و حضور در یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلستان، کدام را انتخاب می‌کند؟ آخرین اخبار نقل و انتقالات

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...