مهاجم پرسپولیسی ناپدید شد!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از دسترس خارج شده است!
کدخبر (105546) | 13 آذر 1401 | ساعت 07:46
0 81
مهاجم پرسپولیسی ناپدید شد!
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از دسترس خارج شده است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طی روزهای گذشته برخی رسانه های درباره آخرین وضعیت عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس اخبار ضد و نقیضی را مخابره کرده اند و امروز نیز شایعاتی مبنی بر عدم توافق وی با باشگاه بر سر عقد قرارداد جدید منتشر شده است.

عیسی آل کثیر فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از لیست نفرات پرسپولیس کنار گذاشته شد و به رغم اصرارهایش مبنی بر بازی کردن با زانوی مصدوم، این فرصت را پیدا نکرد و در نهایت پای مصدوم خود را به تیغ جراحی سپرد. 

عیسی آل کثیر

این بازیکن پس از طی کردن دوران نقاهت در انتظار تماس مدیران باشگاه پرسپولیس ماند تا بار دیگر با سرخپوشان قرارداد ببندد.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر احتمال عقد قرارداد جدید با این بازیکن به گوش رسید و این نیز شنیده شد که وی و مدیران پرسپولیس بر سر مدت زمان قرارداد و مبلغ به توافق نرسیده اند اما پیگیری های خبرنگار ما، ابعاد تازه ای از این ماجرا را نمایان کرد.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به سرخ نیوز گفت: با درخواست یحیی گل محمدی قرار شده تا قرارداد این بازیکن  به ثبت برسد و مدیریت باشگاه پیشنهاد قرارداد یک سال و نیمه را برای وی دارد اما این بازیکن چند روزی است که در دسترس نیست و باشگاه نمی تواند وی را پیدا کند و حداقل تا این لحظه از وی خبری نداریم!»

عیسی آل کثیر

ناپدید شدن عیسی آل کثیر در روزهایی که باشگاه به دنبال عقد قرارداد با وی است، این شایعه را قوت می بخشد که وی با باشگاه دیگری وارد مذاکره شده است.

با تمام این مسایل، تلاش های باشگاه برای مذاکره حضوری با این بازیکن  ادامه دارد و باید دید ظرف امروز و فردا این بازیکن پای میز مذاکره حاضر می شود یا همچنان ناپیدا خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...