بالاخره رکورد نکونام شکست / ستاره ژاپنی سوسیداد در راه تاریخ‌سازی

تاکفوسا کوبو با درخشش برابر رئال مادرید،‌ رکورد کاپیتان سابق تیم ملی ایران را شکست.
کدخبر (176556) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:23
0 104
بالاخره رکورد نکونام شکست / ستاره ژاپنی سوسیداد در راه تاریخ‌سازی
تاکفوسا کوبو با درخشش برابر رئال مادرید،‌ رکورد کاپیتان سابق تیم ملی ایران را شکست.

به گزارش سرخ نیوز، تاکفوسا کوبو مهاجم ژاپنی و جوان رئال سوسیداد که سابقه حضور در بارسلونا و رئال مادرید را نیز دارد، در جریان پیروزی ۲-۰ رئال سوسیداد مقابل رئال مادرید، موفق به گلزنی شد تا علاوه بر درخشش در برابر چشمان هواداران مادریدی، یک رکورد جالب توجه را هم از کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بگیرد.

بالاخره رکورد نکونام شکست / ستاره ژاپنی سوسیه داد در راه تاریخ‌سازی

تاکفوسا کوبو به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شد که به رکورد 8 گل زده در طی یک فصل در لالیگا می‌رسد. پیش از او، جواد نکونام، هافبک و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه اساسونا با زدن 8 گل، بهترین گلزن آسیایی لالیگا در طی یک فصل محسوب می‌شد که حالا کوبو این فرصت را دارد تا با زدن یک گل دیگر، از این رکورد عبور کرده و به تنهایی این جایگاه را تصرف کند.

رئال مادرید در طی سال‌های اخیر بیشتر به سرمایه‌گذاری در کشورهای آمریکای جنوبی مشغول بوده و ستارگان آینده‌داری مثل وینیسیوس، رودریگو، میلیتائو و فدریکو والورده را هم در ترکیب اصلی خود دارد اما تاکفوسا کوبو، نخستین بازیکن آسیایی بود که مورد توجه پروژه جدید کهکشانی‌ها قرار گرفت و فلورنتینو پرز برای جذب او دست به کار شد.

کوبو که سابقه حضور در تیم‌های پایه بارسلونا را نیز دارد، در مدت سه ساله حضور خود در مادرید نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و به تیم‌هایی نظیر مایورکا، ویارئال و ختافه قرض داده و نهایتا به رئال سوسیداد فروخته شد اما حالا عملکرد موفق او در فصل جاری، نشان می‌دهد که شاید مدیران رئال مادرید باید برای شکوفایی و به ثمر نشستن استعداد این ستاره ۲۱ ساله، بیشتر صبر می‌کردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...