هلی کوپتر وزیر ورزش سقوط کرد / اسماعیل احمدی درگذشت و سجادی به آی سی یو رفت + عکس

هلی کوپتر وزیر ورزش، حامل وزیر ورزش و جوانان هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد که طی آن، اسماعیل احمدی درگذشت و حمید سجادی پس از عمل جراحی، به آی سی یو منتقل شد.
کدخبر (146314) | 04 اسفند 1401 | ساعت 14:25
0 95
هلی کوپتر وزیر ورزش سقوط کرد / اسماعیل احمدی درگذشت و سجادی به آی سی یو رفت + عکس
هلی کوپتر وزیر ورزش، حامل وزیر ورزش و جوانان هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد که طی آن، اسماعیل احمدی درگذشت و حمید سجادی پس از عمل جراحی، به آی سی یو منتقل شد.

‌به گزارش سرخ نیوز، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه 4 اسفند) در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور در کرمان حضور یافت. عصر امروز و در جریان این سفر، هلی کوپتر وزیر ورزش هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که درحال نشستن بود، سقوط کرد. 14 مسافر به همراه خلبان و کمک خلبان، 16 فرد حاضر در این پرواز بودند که همگی از جمله وزیر ورزش به بیمارستان منتقل شدند. حمید سجادی هم که دچار خونریزی مغزی شده به بیمارستانی در کرمان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش در این سانحه درگذشت. در این پرواز علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز حضور داشت که بلافاصله پس از این اتفاق در تماس تلفنی با یکی از نزدیکانش اعلام کرده که حالش مساعد است. روحانی‌منش مسئول ارتباطات وزارت ورزش و جوانان پس از تماس خبرنگار ورزشی تسنیم گفت که روی تخت بیمارستان است و نمی‌تواند زیاد صحبت کند. همچنین حال یکی از محافظان وزیر ورزش در این سانحه هلی کوپتر وزیر ورزش، وخیم گزارش شده است و کار مداوای او در بیمارستان دنبال می‌شود. محسن معتمدکیا مدیر اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز از حاضرین در این هلی کوپتر وزیر ورزش بوده که ظاهراً دچار آسیب‌دیدگی شده است. دیگر اهالی رسانه حاضر در این بالگرد نیز مصدومیت‌های جزئی داشته‌اند. سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان در این مورد اظهار داشت:

در پی سقوط هلی کوپتر وزیر ورزش، متأسفانه وزیر ورزش وضعیت مناسبی ندارد و حال وی وخیم ا‌ست. با تأیید احتمال خونریزی مغزی حمید سجادی اعلام می‎‌شود وی با یک بالگرد در حال انتقال به کرمان است تا سریعاً عمل جراحی و درمان تخصصی برای وی انجام شود. از وضعیت سایر سرنشینان این بالگرد اطلاع دقیقی ندارم، اما گزارشات اولیه حکایت از شکستگی دست و پای اکثر مدیران حاضر در این بالگرد دارد.
رئیس بیمارستان باهنر کر‌مان در مورد آخرین وضعیت حمید سجادی در سانحه هلی کوپتر وزیر ورزش اظهار داشت:
وضعیت وزیر ورزش پایدار بوده و فعلاً به ای سی یو‌ بیمارستان منتقل شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد:
علی‎رغم اینکه هوشیاری حمید سجادی پایین است، اما تا اطلاع ثانوی به جراحی نیاز ندارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...