بحران مهاجم در تهاجمی ترین تیم ایران

بحران فصل گذشته پرسپولیس در خط حمله بار دیگر به سراغ این تیم آمده و باید دید یحیی چه برنامه ای برای خط تهاجمی تیمش دارد.
کدخبر (210334) | 29 تیر 1402 | ساعت 14:47
0 118
بحران مهاجم در تهاجمی ترین تیم ایران
بحران فصل گذشته پرسپولیس در خط حمله بار دیگر به سراغ این تیم آمده و باید دید یحیی چه برنامه ای برای خط تهاجمی تیمش دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، گویا چندسالی است که خط حمله پرسپولیس طلسم شده باشد. آن ها بعد از حضور همزمان مهدی طارمی و علی علیپور در خط حمله اغلب با کمبود مهاجم مواجه بودند. موضوعی که باعث شد برانکو ایوانکوویچ ماریو بودیمیر را جذب کند و کالدرون در نهایت به جذب براندائو رضایت داد. مهاجمانی که موفق نبودند و خیلی زود با تیم خداحافظی کردند. بحران مهاجم در تهاجمی ترین تیم ایران از زمان ورود یحیی گل محمدی هم مهاجمان زیادی برای پرکردن این خط مهم به پرسپولیس آمدند اما هیچکدام ماندگار نبودند. آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا در همان ابتدای ورود یحیی جذب شدند که همه از سرنوشتشان خبر دارند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس سپس سبد خط حمله را با عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو و سپس حامد پاکدل و محمد مهدیخانی پر کرد. عیسی که در زمان حضورش به دلیل محرومیت و مصدومیت های طولانی بخش مهمی از بازی ها را از دست داد و شهریار مغانلو هم بدون آنکه به بازدهی کامل برسد تیم را ترک کرد. حامد پاکدل نه چندان موفق و مهدیخانی کاملا ناکام بودند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و حالا تیم فوتبال پرسپولیس بازهم روی نقطه اول است. با جدایی پریرا و شیخ دیاباته اکنون پرسپولیس فقط شهاب زاهدی و مهدی عبدی را در این خط دارد و خبر می رسد که گل محمدی به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. شاید بهترین اتفاق برای پرسپولیسی ها بعد از جدایی طارمی آمدن یورگن لوکادیا بود اما او قبل از نیم فصل تیم را بی خبر ترک کرد و برای همیشه رفت. حتی در دوره خود طارمی هم ماجرای عجیب قرارداد او با ریزه اسپور و سپس محرومیتش به نوعی شرایط عجیب در خط حمله پرسپولیس را در سال‌های اخیر نشان می دهد. آیا پرسپولیس طلسم شده و نمی تواند مهاجم مورد نظرش را داشته باشد. شاید هم در نهایت شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس و عبدی مهاجمانی باشند که پرسپولیس کار را در لیگ و حذفی و لیگ قهرمانان مجبور شود کار را فقط با آنها پیش ببرد. شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...