بدعت گذاری زشت در فوتبال ایران

با احکام صادره جدید از سوی کمیته انضباطی که در تناقض با احکام پیشین صادر شده توسط همین کمیته است بدعت های جدیدی در فوتبال ایران گذاشته می شود.
کدخبر (36698) | 10 اردیبهشت 1401 | ساعت 15:43
0 83
بدعت گذاری زشت در فوتبال ایران
با احکام صادره جدید از سوی کمیته انضباطی که در تناقض با احکام پیشین صادر شده توسط همین کمیته است بدعت های جدیدی در فوتبال ایران گذاشته می شود.

به گزارش سرخ نیوز، نادیده گرفتن تخلفات واضح استقلالی ها در فوتبال ما منجر به آن می شود که از این پس کمیته انضباطی نتواند برخوردی با موارد مشابه داشته باشد.

فرهاد مجیدی در حین برگزاری دیدار مقابل گل گهر وارد زمین شد و تا نیمه های مستطیل سبز نیز پیش آمد اما داور این تخلف او را نادیده گرفت در حالی که این رفتار سرمربی استقلال، کارت قرمز مستقیم داشت و بدین ترتیب او باید دربی ۹۸ را از دست می داد.

از همه عجیب تر آنکه کمیته انضباطی هم یک جلسه محرومیت تعلیقی برای سرمربی آبی ها در نظر گرفت در حالی که طبق نظر کارشناسان و قوانین فیفا این رفتار مجیدی ۳ تا ۵ جلسه محرومیت داشت.

از عجایب دیگر لیگ ایران هم آن است که رفتارهای عجیب مجیدی در جریان بازی با گل گهر را نه داور دیده، نه کمک هایش، نه داور چهارم و نه ناظر داوری!

تخلف دیگر نیز مربوط به حرکت زشت و زننده محمد دانشگر بعد از شهرآورد ۹۸ رو به هواداران پرسپولیس بود که کمیته انضباطی بعد از گذشت بیش از یکماه از شکایت پرسپولیسی ها، در کمال ناباوری مدافع آبی ها را تبرئه کرد و درواقع شکایت تیم سرخپوش پایتخت رد شد!

برخی در حالی حرکت دانشگر را با آل کثیر قیاس می کنند که مهاجم پرسپولیس این شادی را رو به نقطه کرنر و تماشاگران خودی انجام داد و مدافع حریف رو به هواداران پرسپولیس!

آیا از این پس همه مربیان می توانند در جریان بازی ها تا وسط زمین چمن بیایند و اعتراض کنند؟! یا بازیکنان تیم های مختلف می توانند رو به تماشاگران تیم رقیب حرکات زشت و ناشایست انجام دهند و جو ورزشگاه را به هم بریزند و محروم نشوند؟!

باشگاه پرسپولیس نیز در بیانیه خود به همین مسئله اشاره داشته که آیا از این پس، چنین رفتارهایی در مستطیل سبز بدون جریمه خواهد بود و برای تمام تیم ها، مربیان و بازیکنان بلامانع است؟!

جای تاسف دارد که برای جام گرفتن تیمی بعد از سال ها چنین تخلفات محرز و بزرگی نادیده گرفته می شود و این رفتارها از این به بعد به بدعتی در فوتبال ایران تبدیل می شود چرا که اگر یک تیم چنین کرد و جریمه نشد یعنی برای سایرین نیز مانعی نخواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...