بدنساز مبتلا به سندروم داون، شانه به شانه بزرگان دنیای بدنسازی

کایل لندی بدنساز کانادایی مبتلا به سندروم داون است که موفق شده در دنیای بدنسازی نامی برای خود دست و پا کند.
کدخبر (209243) 26 تیر 1402 | ساعت 21:04
0 323
کایل لندی بدنساز کانادایی مبتلا به سندروم داون است که موفق شده در دنیای بدنسازی نامی برای خود دست و پا کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هیچ مثال بزرگ‌تری از کایل لندی برای غلبه بر چالش‌هایی که زندگی برای شما ایجاد می‌کند، وجود ندارد. این ورزشکار متولد کانادا یک بدنساز مبتلا به سندرم داون است. لندی با سندرم داون به دنیا آمد، با این حال او اراده‌ای تسلیم‌ناپذیر برای ساختن یک بدن خوش فرم و حفظ تناسب اندام داشت.

بدنساز مبتلا به سندروم داون، شانه به شانه بزرگان دنیای بدنسازیلندی زمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که از او دعوت شد تا فیزیک خود را در آرنولد کلاسیک 2023 به نمایش بگذارد. لندی از سوی فستیوال ورزشی آرنولد که نام آن از اسطوره سابق بدنسازی آرنولد شوارتزنگر گرفته شده، دعوتنامه ویژه‌ای دریافت کرد و با حضور در آن به اوج هیجان زندگی خود رسید. این بدنساز بیمار با توجه به شرایط خاصی که داشت، برای داشتن چنین فیزیکی سختی‌های زیادی را پشت سرگذاشت.

فیگور مشترک بدنساز مبتلا به سندروم داون و نیک واکر

لندی از همان سنین کودکی، بدنسازی و هنرهای رزمی را انتخاب کرد. زمان به سرعت رو به جلو حرکت کرد و به مارس 2023 رسید و به نقطه‌ای رسید که هر بدنسازی آرزویش را دارد. لندی توانست روی صحنه یکی از معتبرترین رقابت‌های بدنسازی حاضر شود و بدنش را به نمایش بگذارد. از پست‌های اینستاگرامی او مشخص است که او بسیار مطمئن است و به پیشرفت خود افتخار می‌کند. او پس از حضور در این رویداد پستی را با این متن منتشر کرد:
کار می‌کنم تا بهترین باشم. از رویداد ورزشی آرنولد که به من اجازه دادند در چنین صحنه‌ای حضور پیدا کنم، تشکر می‌کنم. بی صبرانه منتظر حضور نیک واکر روی صحنه رقابت هستم.

ویدئو: فیگور مشترک کایل لندی و نیک واکر

نیک واکر در رقابت مستر المپیا 2022 سوم شد و در آرنولد کلاسیک به مقام نایب قهرمانی رسید. از سوی دیگر، لندی نیز این فرصت را پیدا کرد تا یکبار به همراه نیک واکر به روی صحنه برود. لندی همچنین از سوی تریستان تیت مورد قدردانی قرار گرفت. تریستان برادر اندرو تیت است. اینفلوئنسر جنجالی ویدیویی از لندی به اشتراک گذاشت و از مردم خواست تا از کار سخت او الهام بگیرند.

کایل لندی ؛ بدنسازی که در شبکه‌های اجتماعی می‌درخشد

لندی که بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، با برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت بدنسازی ملاقات داشته است. او مرتبا عکس‌ها و فیلم‌هایی از خود در باشگاه منتشر می‌کند. او گاهی اوقات با بدنسازان مشهوری مانند اسکایلار شوم، رم آیوی و رابین استرند ورزش می‌کند.
او در ماه آوریل با شرکت در مسابقات قهرمانی Pure Muscle تاریخ ساز شد. او در این رویداد به همراه نیک واکر، آنتوان ویلانت، کوئینتون اریا و رابین استرند روی صحنه حضور پیدا کرد. لندی از همراهی با نیک واکر حسابی غافلگیر شد و در مورد آن در اینستاگرام پستی به اشتراک گذاشت. او حتی یک جام و یک مدال دریافت کرد. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...