بدهی سنگین لیدی گاگا / ستاره دنیای موسیقی و دلارهای لعنتی!

لیدی گاگا در مصاحبه‌ای بیان می‌کند که با تمدید یکی از کنسرت‌های خود، ۳ میلیون دلار بدهی برایش به‌وجود آمده است.
کدخبر (178627) | 21 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:43
0 257
بدهی سنگین لیدی گاگا / ستاره دنیای موسیقی و دلارهای لعنتی!
لیدی گاگا در مصاحبه‌ای بیان می‌کند که با تمدید یکی از کنسرت‌های خود، ۳ میلیون دلار بدهی برایش به‌وجود آمده است.

به گزارش سرخ نیوز، لیدی گاگا، خواننده سرشناس و برنده جایزه گرمی، بعد از برگزاری دومین تور کنسرت جهانی خود ورشکست شد و بدون آن که حتی متوجه این امر شود، یک بدهی 3 میلیون دلاری را پیش رو می‌دید. خود او در این باره اعلام کرده بود که حتی متوجه ورشکستگی‌اش نشده و نفهمیده که چطور پولش ته کشیده است. این هنرمند 37 ساله درعین حال یادآوری کرد که پول برایش بی‌معناست و هرگز حضورش در دنیای موسیقی و در قالب یک خواننده، به‌خاطر پول نبوده است.

نظر لیدی گاگا درباره ورشکستگی خود

لیدی گاگا در این باره به فایننشال تایمز گفت:
من بعد از تمدید اولین دور کنسرت Monster Ball ورشکست شدم و این خنده‌دار است؛ چون حتی خودم هم این را نمی‌دانستم. یادم می‌آید که به همه زنگ زدم و گفتم: «چرا همه می‌گویند که من پول ندارم؟ این خنده‌دار است. من 5 تک آهنگ تراز اول دارم.» و آن‌ها به من گفتند که تو 3 میلیون دلار بدهی داری.
البته او در نهایت موفق شد تا به‌خاطر کیفیت هنر و محبوبیت کاری‌اش خود را از شر این بدهی‌ها نجات دهد. ورشکستگی و بدهی سنگین لیدی گاگا طبق گزارش فوربس، این ماجرای تلخ آنقدرها طول نکشید؛ چراکه در ماه جولای سال 2018، لیدی گاگا 50 میلیون دلار درآمد داشت. خود او در این باره گفت:
زیبایی هنرمند بودن برای من این است که رؤیاها هرگز نمی‌میرند. من در قید و بند مادیات نیستم و به پول اهمیت نمی‌دهم. به دنبال توجه افراد نیستم و فقط دنبال عشق هوادارانم هستم. برایم مهم این است که فداکارتر باشم و بتوانم تبدیل به هنرمند بهتری شوم.
او در ادامه به این نکته اشاره کرد که در زندگی ولخرج نیست:
تنها چیزهای بزرگی که خریده‌ام، قلب پدرم و یک رولز رویز برای سالگرد ازدواج والدینم است.

بدهی سنگین لیدی گاگاافتخارات هنری لیدی گاگا

لیدی گاگا تا به امروز جوایز هنری زیادی را دریافت کرده که از جمله آن‌ها می توان به جایزه گرمی اشاره کرد؛ او همچنین در سال 2019 برای آهنگ Shallow از آلبوم A Star is born برنده اسکار بهترین آهنگ اصلی شده بود. او در ماه ژانویه در شبکه‌های اجتماعی نوشت:
از آکادمی اسکار برای نامزدی آهنگم تشکر می‌کنم. نوشتن این آهنگ برای فیلم Top Gun: Maverick برایم تجربه خوبی بود که هرگز فراموشش نمی‌کنم. از جادوی سینما و موسیقی واقعاً ممنونم.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...