برادر جی بریسکو ، آینده خود در AEW را ترسیم کرد

مارک بریسکو در مورد آینده خود در AEW گفت: باید بگویم که 2 بر 0 جلو هستم و بو های خوبی مشامم می رسد. انگار بوی طلاست.
کدخبر (143256) | 30 بهمن 1401 | ساعت 14:10
0 284
برادر جی بریسکو ، آینده خود در AEW را ترسیم کرد
مارک بریسکو در مورد آینده خود در AEW گفت: باید بگویم که 2 بر 0 جلو هستم و بو های خوبی مشامم می رسد. انگار بوی طلاست.

به گزارش سرخ نیوز، یکی از غم انگیزترین اتفاقات سال گذشته، مرگ ناگهانی جی بریسکو بود. مرگ او، دنیای کشتی کج را در بٌهت فرو برد. حتی WWE نیز از این اتفاق یاد کرد. AEW نیز یک قسمت کامل را به درگذشت این ستاره کشتی اختصاص داد. در حالی که مردم همچنان برای او سوگواری می کنند، تمام توجهات به برادر او جلب شده است. با مرگ جی بریسکو، دیگر همکاری دو نفره‌ای نخواهد بود و پیدا کردن یاری مانند او برای برادرش بسیار سخت خواهد بود. او سپس در تلویزیون حضور پیدا کرد و در مورد قدم های بعدی خود در AEW و ROH صحبت کرد.

مارک بریسکو با AEW قرارداد می بندد

مارک بریسکو، دیگر عضو تیم برادران بریسکو، چندی پیش در AEW Dynamite در مسابقه ای شرکت کرد. این دومین باری بود که او برای AEW کشتی گرفت و هر دو دفعه را با پیروزی به اتمام رساند. در همان شب AEW اعلام کرد که مارک با AEW قرارداد بسته و هم در ROH و هم در AEW حضور خواهد یافت. بعد از اثبات خود در دسته دو نفره، حالا نوبت آن است که در کشتی های تک نفره نیز خود را ثابت کند. برادر جی بریسکو ، آینده خود در AEW را ترسیم کردبعد از مسابقه، او در مورد آینده خود در AEW صحبت کرد. او گفت:
احساس بسیار خوبی دارم و اگر درست حساب کرده باشم، اکنون در AEW دو بر صفر به نفع من است. شما در حال مشاهده نیمی از ناخلف ترین تیم دو نفره تاریخ یعنی برادران بریسکو هستید. اگر بخواهم در مورد AEW صحبت کنم باید بگویم که 2 بر 0 جلو هستم و بو های خوبی مشامم می رسد. انگار بوی طلاست. مطمئن نیستم، اما به من انگیزه می دهد.

عنوان هایی که مارک بریسکو می تواند در MJF کسب کند

در AEW، عنوان های قهرمانی تک نفره زیادی وجود دارند که مارک می تواند برای آن ها تلاش کند. بهترین آن ها AEW World Championship است که توسط MJF برگزار می شود. عنوان هایی که مارک می تواند در MJF کسب کند بسیار هیجان انگیزند. رقابت های All-Atlantic Championship و TNT Championship نیز وجود دارند که می توانند به خوبی عیار مارک را در بخش تک نفره بسنجند. او همچنین در ROH رقابت خواهد کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است او برای عنوان های قهرمانی ROH World Championship یا ROH TV Championship بجنگد. اما صرف نظر از اینکه او در کدامیک از این رقابت ها شرکت می کند، کشتی گیری است که تماشای کشتی های او قطعا خارج از لطف نخواهد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...